کد خبر: ۲۳۱۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸
103شهید و 170مصدوم قطعی در حادثه تروریستی کرمان
برخی از منابع مستقر در کرمان که در صحنه انفجار امروز حضور دارد، اعلام کردند که در ورودی گلزار شهدای کرمان، دو کیف بمب‌گذاری شده وجود داشته است که عامل یا عاملین این حادثه ظاهرا با ریموت بمب‌ها را منفجر کرده‌اند.

تسنیم: ۲ کیف حامل بمب در کرمان منفجر شده است

تسنیم نوشت: برخی از منابع مستقر در کرمان که در صحنه انفجار امروز حضور دارد، اعلام کردند که در ورودی گلزار شهدای کرمان، دو کیف بمب‌گذاری شده وجود داشته است که عامل یا عاملین این حادثه ظاهرا با ریموت بمب‌ها را منفجر کرده‌اند.

خبرنگار تسنیم که در صحنه حاضر است می‌گوید که تعداد شهدا احتمالاً بالاتر از 50 نفر خواهد بود.

در همین حال سخنگوی سازمان اورژانس کشور اعلام کرد تا این لحظه 103مورد فوتی قطعی در این حادثه به ثبت رسیده است و 170مصدوم نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شده است.

بابک یکتاپرست روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه ایرنا اظهار داشت: ۲ انفجار در این مراسم رخ داده است که اولین آن در منطقه زیرگذر جنب گنبد جبلیه و دومین انفجار در درگاه قلی بیگ نزدیک مسجد صاحب‌الزمان (عج) بوده است که این انفجارها در نزدیکی محل تجمع امروز برای مراسم سردار سلیمانی اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: براساس گزارش‌های دریافتی از استان کرمان،‌ مصدومیت این افراد در اثر ازدحام جمعیت و صدای انفجار بوده است. با توجه به اینکه مردم وحشت‌زده شده بودند، این تعداد افراد مصدوم شدند.

به گفته یکتاپرست،‌ مصدوم به مراکز بیمارستانی انتقال داده شده اند.

وی اظهار داشت: پیش از شروع مراسم آمبولانس‌ها در محل مستقر بودند و اقدامات اورژانسی لازم در حال انجام است. همچنین از لحظه اول حادثه مصدومان در حال انتقال به مراکز درمانی و بیمارستانی هستند.

تایید تروریستی بودن انفجارهای کرمان

 معاون امنیتی استاندار کرمان در گفت وگو با رسانه ها تایید کرد که ۲ انفجار در مسیرهای گلزار شهدا تروریستی بوده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار