کد خبر: ۲۳۱۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸
بادیگاردها بسته به تخصص و مهارت، ماهانه مبلغی بین ۲۰ الی ۵۰ میلیون تومان درآمد دارند که البته باید گفت که بیشتر این افراد پول جان خود را دریافت می‌کنند.

شغل نان و آب‌دار؛ درآمد بادیگاردها چقدر است؟

گسترش نیوز نوشت:بادیگاردها بسته به تخصص و مهارت، ماهانه مبلغی بین ۲۰ الی ۵۰ میلیون تومان درآمد دارند که البته باید گفت که بیشتر این افراد پول جان خود را دریافت می‌کنند.

شغل بادیگاردی، یکی از حرفه های خاص و جالب توجه محسوب می شود که برای اشتغال در آن باید دارای ویژگی های مخصوصی باشید.

قطعا همه شما افراد سیاه پوشی را دیده اید که همراه افراد سرنشان حرکت می کنند و از آن ها محافظت می کنند. این افراد سیاه پوش، وظیفه دارند در اماکن شلوغ، مسئولیت جان فرد را تامین کنند. شرکت های بسیاری وجود دارند که بادیگاردها را استخدام می کنند و در اختیار افراد متقاضی قرار می دهند. بادیگاردها، اصولا برای مراسم تشریفات، مجالس عروسی و تولد، حفاظت از شخصیت و همچنین حفاظت از بازیگران مشهور به کارگیری می شوند.
لازم نیست با سرمایه خودت ترید کنی! پراپی روی شما سرمایه گذاری می کنه!

بادیگاردها عمدتا ورزشکار هستند و قد بالایی دارند و همچنین دارای عکس العمل بسیار بالایی هستند تا بتوانند در مواقع خطر، بهترین واکنش را نشان دهند. اصولا به صورت تیم های ۲ نفر به بالا فعالیت می کنند و به ندرت پیش می آید که انفرادی مشغول به کار شوند. با گشت کوتاهی در فضای مجازی، متوجه شدیم که بسیاری از بادیگاردها، دارای مدارک بین المللی و رزمی هستند که نسبت به این مدارک، هزینه خدمات محافظت بالا تر می رود.

مدارک بین المللی بادیگاردها

در یکی از آگهی های موجود در فضای مجازی، یکی از افرادی که تمایل به شغل بادیگاردی داشت چنین نوشته بود که، بادیگارد محافظ شخصی وزن ۱۲۰ قد۱۹۵ دارای قهرمانی بوکس و بدنسازی با۱۲سال تجربه کاری حفاظت از اشخاص مهم آمادگی برای جابه جایی پول طلا و دلار و معامله وغیره ..‌. به صورت عقد قرارداد روزانه هفتگی ماهانه هستم. این مدل از آگهی ها در فضای مجازی بسیار زیاد است و متوجه شدیم که این افراد برای طلا فروشی ها هم کار می کنند. شخصی که مغازه طلافروشی دارد، برای آنکه جا به جایی طلای بسیاری انجام می دهد، نیاز دارد تا شخصی همراه او باشد تا در برابر خطرات احتمالی سرقت، از او محافظت کند. لازم به ذکر است که برای هر ۱۰ ساعت فعالیت در طول روز، قرارداد ماهانه می بندند و مبلغ ۱۰ میلیون تومان دریافت می کنند.

یکی دیگر از مکان هایی که حضور این افراد در آنجا مشاهده می شود، جشن ها و میهمانی ها است. عده ای از افراد برای مراسم عروسی یا جشن تولد، برای آنکه لاکچری به نظر بی آیند، اقدام به گرفتن بادیگارد می کنند و هزینه های بسیاری را متحمل می شوند. به عنوان مثال، هر بادیگارد برای مراسم عروسی، برای مدت زمان ۶ ساعت، مبلغ ۵ میلیون تومان دریافت می کند و برای این قبیل از مراسمات، گفته می شود به صورت تیم های ۲ یا ۴ نفره اعزام می شوند. برای این مراسمات، ماشین های مخصوص و موتورهای سنگین هم اجاره داده می شود که هزینه های بسیار بالایی دارند.
درآمد این حرفه بستگی به مهارت دارد

عده ای از بادیگاردها قراردادهای خود را به صورت ماهانه بسته و این مدت را همراه فرد متقاضی می گذرانند. در این صورت باید گفت که مبلغ قابل پرداخت به بادیگارد افزایش پیدا می کند. برای مثال مبلغ قرارداد ماهانه به صورت کامل بین ۲۵ تا ۴۰ میلیون تومان است که بر اساس مهارت های بادیگارد تعیین می شود. عمده کسانی که این افراد را به صورت ماهانه در اختیار می گیرند، طلا و جواهر فروش هایی هستند که در منزل، مال خود را نگهداری می کنند و روزانه جا به جایی طلا دارند.

بادیگارد شخصی برای هنرمندان

هنرمندان هم جدیدا به داشتن بادیگارد علاقه شدیدی پیدا کرده اند و به محض آنکه اندکی شهرت پیدا می کنند، به شرکت ها درخواست بادیگارد می دهند. همانطور که در بسیاری از فیلم های فضای مجازی مشاهده کرده ایم، همراه بسیاری از بازیگران، افراد مشکی پوش را مشاهده می کنیم که در کنار آن ها قدم می زنند و نگاهشان به اطراف است. اصولا اجازه نمی دهند که کسی از طرفداران هم نزدیک هنرمندان شود. نمی دانم که هنرمندان بادیگارد را برای چه کاری می خواهند اما آنطور که مشخص است، ماهانه مبلغ سنگینی تا حدود ۵۰ میلیون تومان برای حفاظت پرداخت می کنند.

حفاظت از شخصیت

حفاظت از شخصیت، بحث جداگانه ای دارد و افرادی که همراه مقامات مهم کشور هستند دارای بهترین آمادگی جسمانی و مدارک بین المللی هستند. درواقع باید گفت تیم حفاظت از شخصیت، خواب و خوراک ندارند و دائم در حال فعالیت هستند. وظیفه خطیری که به آن ها سپرده شده است بسیار سنگین بوده و باید بتوانند در برابر کوچک ترین احساس خطری، بهترین واکنش را نشان دهند.

شغل یا حرفه بادیگاردی، کار هر کسی نیست و تخصص لازم دارد. داشتن تخصص و دارا بودن مهارت های رزمی لازمه این حرفه یا شغل است. البته داشتن قد بلند هم در این کار لازم است. افرادی که به این شغل مشغول هستند، بسته به تخصص و مهارت، ماهانه مبلغی بین ۲۰ الی ۵۰ میلیون تومان درآمد دارند که البته باید گفت بیشتر این افراد پول جان خود را دریافت می کنند. عمده این افراد بیشتر برای مراسمات عروسی و یا جشن های تولد کار می کنند که هیچ خطری ندارد و فقط برای چشم و هم چشمی و لاکچری بازی فعالیت می کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار