کد خبر: ۲۳۱۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با تکذیب موافقت با گرانی قیمت روغن موتور، اعلام‌ کرد: افزایش قیمت این محصول بدون مجوز کارگروه تنظیم بازار ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در واکنش به شایعه موافقت با افزایش قیمت روغن موتور، اعلام کرد: از آنجایی که روغن موتور بنزینی و گازوئیلی از جمله اقلام مشمول قیمت‌گذاری تثبیتی بوده و هرگونه تغییر قیمت در صورت تصویب کار گروه و ستاد تنظیم بازار عملیاتی می‌شود تاکنون هیچ مصوبه‌ای ابلاغ نشده و اصولاً این سازمان و سایر دستگاه‌های ذی‌ربط پیش از تصویب، هیچ گونه جایگاهی مبنی بر موافقت با افزایش قیمت ندارند.

بر اساس این گزارش به این ترتیب خبر موافقت سازمان حمایت با افزایش قیمت روغن تکذیب شده و هرگونه افزایش قیمت بدون اخذ مصوبه‌های لازم غیر قانونی و از مصادیق بارز گران‌فروشی بوده و در صورت افزایش قیمت با واحدهای متخلف برخورد جدی خواهد شد.

همه شرکت های تولیدی مکلفند بدون وقفه و مطابق رویه قبل نسبت به عرضه مکفی روغن در بازار اقدام کنند. مردم نیز می توانند در صورت مشاهده گران‌ فروشی، احتکار محصول و عدم عرضه، مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار