کد خبر: ۲۳۱۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
در گزارشی با عنوان ”سال سبز ارزهای دیجیتال و سرمایکس“ مقایسه میزان سرمایه‌گذاری مردم در ارزهای دیجیتال در مقابل بازارهای دیگر کشور در سال ۲۰۲۳ آورده شد که نکته جالب توجه اینجاست در این سال، ارزهای دیجیتال چهارمین دارایی مدنظر مردم ایران برای سرمایه‌گذاری بود.

ارزهای دیجیتال چهارمین دارایی مردم  برای سرمایه‌گذاری

در گزارشی با عنوان ”سال سبز ارزهای دیجیتال و سرمایکس“ مقایسه میزان سرمایه‌گذاری مردم در ارزهای دیجیتال در مقابل بازارهای دیگر کشور در سال ۲۰۲۳ آورده شد که نکته جالب توجه اینجاست در این سال، ارزهای دیجیتال چهارمین دارایی مدنظر مردم ایران برای سرمایه‌گذاری بود.

به گزارش تجارت آنلاین، صرافی ارز دیجیتال سرمایکس، در رویداد فصلِ نو خود که به مناسبت ششمین سال فعالیتش برگزار شده بود، از گزارش سال ۲۰۲۳ خود توسط حسن قلیچ‌خانی (مدیر ارشد بازاریابی سرمایکس) رونمایی کرد.

عنوان این گزارش ”سال سبز ارزهای دیجیتال و سرمایکس“ بود که اشاره به رشد بازار رمز ارزها و ارائه ویژگی‌ها و خدمات جدید صرافی سرمایکس دارد. شروع این گزارش با سخنان احسان مطلبی (مدیرعامل سرمایکس) است.

گزارش سال ۲۰۲۳ سرمایکس

در ابتدای گزارش نگاهی به دنیای ارزهای دیجیتال شده و اتفاقات اثر‌گذار آن را بررسی می‌کند. همچنین مقایسه میزان سرمایه‌گذاری مردم در ارزهای دیجیتال در مقابل بازارهای دیگر کشور در سال ۲۰۲۳ آورده شده است. نکته جالب اینجاست در این سال، ارزهای دیجیتال چهارمین دارایی مدنظر مردم ایران برای سرمایه‌گذاری بود.

در ادامه با سرمایه‌های انسانی این صرافی آشنا می‌شوید. در این قسمت به تعداد کارمندان، پراکندگی نسلی و بررسی تیم‌های مختلف، اشاره شده است. و گزارش تیم‌های مختلف صرافی مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.

رویداد‌های مهمی که در سال ۲۰۲۳ توسط تیم بازاریابی انجام شده، میزان جوایز پرداختی، برنامه‌های مختلف آموزشی، رونمایی از شاخص NPS یا شاخص خالص ترویج کنندگان و باشگاه مشتریان این صرافی از قسمت‌های دیگر گزارش سال ۲۰۲۳ سرمایکس است.

آشنایی با کاربران سرمایکس، بخش بعدی این گزارش است. رده سنی کاربران، جنسیت، رمزارزهای که بیشترین محبوبیت را داشتند، شهرهای پربازدید، کاربران خاص، دلایل انتخاب سرمایکس و جذاب‌ترین خدمات این صرافی از نظر کاربران مربوط به این بخش است.

تیم‌ پشتیبانی و حقوقی سرمایکی و نحوه عملکرد آنها را می‌توانید به شکل جامع و با اعداد ارقام مشاهده کنید.

در بخش فنی گزارش به معرفی خدمات جدید، شبکه‌های واریز و برداشت و پایداری سرویس‌ها نگاهی شده است. همچنین شرکای تجاری سرمایکس هم در ادامه گزارش آمده است.

 

امکان استیکینگ و خرید اقساطی به سرمایکس اضافه شد

بر اساس این گزارش در رویداد فصلِ نو که مناسبت ششمین سالگرد تولد صرافی سرمایکس برگزار شده بود، از ویژگی‌های جدید این پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال رونمایی شد. امکان استیکینگ ارزهای دیجیتال و خرید اقساطی از مهمترین ویژگی‌های اضافه شده به سرمایکس بود.

با تغییر مکانیسم اجماع اتریوم از گواه اثبات کار به گواه اثبات سهام، مفهوم استیکینگ (Staking) یا سپرده‌گذاری شناخته شد. استیکینگ فرآیند نگه داشتن یا قفل کردن ارزهای دیجیتال در یک کیف پول هدف، برای مدت زمان مشخص و در ازای دریافت پاداش و درآمد از رمزارز استیک‌شده است.

صرافی ارز دیجیتال سرمایکس با قرار دادن بخش سرمایه‌گذاری یا staking ارز دیجیتال به معامله‌گران برای کسب سود کمک می‌کند. افراد می‌توانند با سرمایه‌گذاری در این بخش، سود خوبی به دست بیاورند.

خرید اقساطی کالا یکی از روش‌‌های جذاب برای تمامی مردم است. اما تا به حال به فکر خرید ارزهای دیجیتال به صورت قسطی افتاده‌اید؟ اینکه بتوانید مقداری بیت کوین بخرید و پول آن را طی چند ماه بپردازید. سرمایکس خرید اقساطی رمز ارزها را برای کاربران این صرافی، راه‌اندازی کرده است.

شرایط خرید اقساطی به این‌گونه است که شما تنها باید ۳۰ درصد از مبلغ کل خرید خود را بپردازید و سپس طی ۶ ماه و به صورت اقساطی، مابقی مبلغ را تسویه کنید. این روش برای تحلیل‌گران و هولدرهای رمزارزها بسیار مناسب است.

 

رونمایی از هویت بصری جدید سرمایکس

 

در جشن تولد ۶ سالگی صرافی سرمایکس و در رویداد فصلِ نو، از هویت بصری جدید این صرافی توسط کیارش آمالی‌وند (طراح ارشد محصول سرمایکس) رونمایی شد.

سرمایکس اعلام کرد در راستای ایجاد تجربه‌ای یکپارچه برای استفاده از خدمات، هویت بصری جدید خود را اعمال کرده است.

علاوه بر هویت جدید که شامل ایجاد الگوی برند، بازطراحی لوگو، به‌روزرسانی پالت رنگی، فونت و دیگر فاکتورهای بصری می‌شود، ورژن جدید وب‌سایت سرمایکس نیز که مبتنی بر هویت جدید است،‌ رونمایی شد.

هویت بصری جدید سرمایکس

کیارش آمالی‌وند در ادامه درباره لوگوی جدید و پالت رنگی تازه صرافی گفت: پالت رنگی با دقت انتخاب شده است تا ارزش‌های ما را نشان دهد. لوگوی جدید با وجود تغییرات جزئی و تاکید بر ارزش‌های تعریف شده، ظاهری مدرن و پویا از این نام تجاری ارائه می‌دهد.

تغییرات هویت بصری سرمایکس محدود به لوگو و پالت رنگی نیست و شاهد تغییر در سایر المان‌های بصری مانند فونت وآیکون‌ها، در کنار الگوهای گرافیکی برای تجربه کاربری بهتر در نظر گرفته شده است.

سرمایکس به عنوان یکی از اولین پلتفرم‌های خرید و فروش ارزهای دیجیتال در کشور، همواره سعی داشته بهترین خدمات ممکن را برای کاربران خود ارائه کند. رونمایی از هویت بصری جدید هم، در راستای تجربه کاربری بهتر مشتریان، صورت گرفته است.

برای آشنایی بیشتر با هویت بصری جدید و خدمات سرمایکس می‌توانید به وب‌سایت این شرکت به آدرس sarmayex.com مراجعه کنید.

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: