کد خبر: ۲۳۲۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
امروزه گزینش یک یخچال فریزر مناسب تنها به کارایی و زیبایی آن ختم نمی‌شود. مصرف کنندگان به دنبال کیفیت، قیمت، گارانتی، شرایط نصب، مصرف برق مناسب و ارزش‌های افزوده‌ای هستند که بتوانند تجربه‌ای فراتر از خرید معمولی را لمس کنند.

با خرید یخچال فریزر ایکس ویژن سه هیچ جلویی

امروزه گزینش یک یخچال فریزر مناسب تنها به کارایی و زیبایی آن ختم نمی‌شود. مصرف کنندگان به دنبال کیفیت، قیمت، گارانتی، شرایط نصب، مصرف برق مناسب و ارزش‌های افزوده‌ای هستند که بتوانند تجربه‌ای فراتر از خرید معمولی را لمس کنند. برند ایکس ویژن با درک این نیازها، کمپین جدید 360 درجه خود را با شعار “سه هیچ جلویی” به اکران عمومی رسانده است تا یادآور شود با خرید یخچال فریزرهای ایکس ویژن، کالایی با کیفیت، مقرون به صرفه با گارانتی مناسب را تهیه کردید .

کمپین سه هیچ جلویی ایکس ویژن

این کمپین که از تاریخ 15 دی ماه به اجرا در آمده است. در این جشنواره، مصرف کنندگان با خرید هر دستگاه یخچال فریزر از گروه ساید بای ساید (عمیق و کوچک) و چهار درب، 3 گل را تجربه خواهند کرد.

چطور با خرید یخچال فریزر سه هیچ جلویی

گل اول: نصب رایگان این محصولات که فقط با یک تلفن به  82266 (داخلی1) کمتر از24ساعت در محل خریدار صورت خواهد گرفت.

گل دوم: گارانتی سه ساله که در بازار لوازم خانگی منحصر به برند ایکس ویژن می باشد.

سومین گل: با خرید هر دستگاه یخچال ساید بای ساید عمیق، مبلغ 3 میلیون تومان، یخچال چهار درب 2 میلیون تومان و با خرید یخچال ساید بای ساید کوچک 1 میلیون تومان هدیه نقدی دریافت می‌کنند. این پیشنهاد ویژه به مشتریان این امکان را می‌دهد که هم از یک محصول با کیفیت و هم از مزایای نقدی قابل توجهی بهره‌مند شوند.

هدف کمپین سه هیچ جلویی ایکس ویژن

دراین کمپین نه تنها کیفیت محصول تضمین شده بلکه تجربه خریدی بیادماندنی و بدون دغدغه را برای مشتریان به ارمغان آورده است.

این کمپین با هدف ایجاد خریدی آسان و مطمئن برای مشتریان طراحی و اجرا شده است. با ترکیبی از پیشنهادات مالی جذاب، گارانتی و خدمات پس از فروش متفاوت. ایکس ویژن تلاش می‌کند تا اطمینان حاصل کند که مشتریان نه تنها یک “یخچال فریزر” خریداری می‌کنند، بلکه یک تجربه خرید کامل و راضی‌کننده را نیز به دست می‌آورند.

کمپین “سه هیچ جلویی” از تاریخ 15 دی ماه فرصتی مناسب است برای خریدی متفاوت و بیادماندنی.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار