کد خبر: ۲۳۲۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳
چند روزی است که عکسی با تیتر «عادل پنجشیری» تروریست حادثه کرمان را شناسایی کنید در فضای مجازی منتشر شده که وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای به معرفی او پرداخته است.

به گزارش نبض بورس، در روزهای گذشته، نام و تصاویر یکی از اعضای متواری شده‌ی گروهک تروریستی داعش در رسانه های مختلف منتشر شده است.

عادل پنجشیری کیست؟

«محمد عادل عارف» معروف به «عادل پنجشیری» است که گفته می‌شود ۳۷ ساله و اهل افغانستان است که در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان نقش داشته است و بر اساس آخرین اخبار منتشر شده مبنی بر رد‌های بدست آمده، این تروریست در منطقه‌ای در غرب تهران وارد شده است.

در اطلاعیه فوق آمده است عادل پنجشیری از جمله افرادی است که با «عبدالحکیم توحیدی»، فرمانده‌ی عملیات تروریستی داعش ارتباط مستقیمی دارد و در کارنامه‌ی جنایت‌های این فرد، طراحی کردن عملیات انتحاری در دانشگاه کابل و کشته شدن ۲۹ نفر و همچنین، زخمی شدن ۵۰ نفر وجود دارد که در جریان آن بازداشت و یک سال در زندان بگرام زندانی شد، ولی به خاطر روی کار آمدن طالبان اعدام نشد و پس از فرار از زندان دوباره به اقدامات جنایتکارانه خود ادامه داد و وارد خاک ایران شد و با دیگر اعضای گروهک تروریستی داعش، حادثه تلخ کرمان را مثل دانشگاه کابل رقم زدند.

 اگرچه طبق بیانیه‌ی وزارت اطلاعات برخی از اطرافیان این جنایتکار که همگی عضو گروهک تروریستی داعش هستند شناسایی و بازداشت شده‌اند، اما خود او با نام اصلی محمد عادل عارف معروف به عادل پنجشیری همچنان متواری و تحت تعقیب قانونی قرار دارد و به همین منظور، وزارت اطلاعات کشور از کلیه‌ی شهروندان خواسته است که در صورت مشاهده و شناسایی این فرد همه اطلاعات مربوط به او را به ستادخبری وزارت اطلاعات کشور به شماره ۱۱۳ اطلاع دهند.

تصویر عادل پنجشیری

برچسب ها: ترور ، کرمان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار