کد خبر: ۲۳۲۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵
صمد حسن‌زاده، رئیس اتاق بازرگانی ایران شد، خبری که در اولین رو از دومین ماه زمستان در صدرخبرها قرار گرفت.

به گزارش صدای بورس، صمد حسن‌زاده، رئیس اتاق بازرگانی ایران شد، خبری که در اولین رو از دومین ماه زمستان در صدرخبرها قرار گرفت.

پس از چند ماه احواشی که براتاق بازرگانی ایران حاکم بود بالاخره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در نشست فوق‌العاده در محل اتاق ایران حاضر شدند و از میان ۲۱ نامزد ریاست اتاق ایران، گزینه اصلح را برای سکان‌داری پارلمان بخش خصوصی انتخاب کردند.

در جریان برگزاری این انتخابات از بین ۲۱ نفر داوطلب تایید صلاحیت شده، ۱۷ نفر انصراف دادند و در نهایت کاندیدهای نهایی صمد حسن زاده، احد عظیم زاده، مجتبی غیابی و فرج‌الله معماری بودند که رقابت برای کرسی ریاست اتاق بازرگانی ایران بین آن‌ها انجام شد. و صمد حسن زاده توانست بر رقبای خود پیروز شده و بر صندلی ریاست پارلمان بخش خصوصی تکیه زند.

حسن زاده که نامی آشنا در اتاق بازرگانی است ریاست اتاق بازرگانی صنایع معدن و کشاورزی استان آذربایجان شرقی را در کارنامه خود دارد. وی عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز متولد سال ۱۳۲۲ در شهرستان تبریز است که مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم در رشته بازرگانی دارد.

وی ۲۵ سال سابقه مدیریتی در شرکت کاشی تبریز داشته و در مجموع ۳۴ سال سابقه مدیریتی در کارنامه دارد و از بدو تأسیس انجمن مدیران صنایع آذربایجان شرقی جزو این انجمن بوده است.

صمد حسن زاده مدیرعامل گروه صنعتی کاشی تبریز است که پیش‌ازاین عناوینی همچون چهره ملی حوزه صنعت و کارآفرینی و دریافت جایزه برترین رهبر کسب‌وکار در خاورمیانه و شمال آفریقا و آسیا را در کارنامه دارد.

از مهمترین افتخارات صمد حسن زاده مدیرعامل گروه صنعتی کاشی تبریزمی توان به صادرکننده فعال سال ۱۳۸۸ واحد نمونه کشوری سال ۱۳۸۸، پیشکسوت نمونه کشور سال ۱۳۹۰، چهره ماندگار صنعت و معدن کشور در سال ۱۳۹۰، واحد نمونه کشوری در سال ۱۳۹۱، کارآفرین نمونه استاندارد و توسعه منابع توسعه در سال ۱۳۹۳، واحد نمونه کشوری در سال ۱۳۹۳، انتخاب مدیرعامل گروه صنعتی کاشی تبریز به سمت ریاست اتاق بازرگانی صنایع معدن و کشاورزی استان آذربایجان شرقی در سال ۱۳۹۴، دریافت جایزه برترین رهبر کسب‌وکار در صنعت تولید کاشی و سرامیک و شعف مشتری در منطقه خاورمیانه شمال آفریقا و آسیا در سال ۱۳۹۵، صادرکننده نمونه و برتر در سال ۱۳۹۶، صادرکننده نمونه و برتر در سال ۱۳۹۷، چهره ملی حوزه صنعت و کارآفرینی در هفتمین جشنواره چهره‌های برتر کارفرمایی سازمان تأمین اجتماعی ۱۳۹۷، دریافت جایزه نوبل کارآفرینی برند برتر در سال ۱۳۹۷، کسب عنوان برند برتر سال در سال ۱۳۹۸ و صادرکننده نمونه سال ۱۴۰۰ وبسیاری دیگر از افتخارات را نام برد.

کد خبر 487968
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار