کد خبر: ۲۳۲۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸
ین روزها خدمات دهندگان مختلفی، خدمات خود را بر بستر اینترنت ارائه می دهند. همین امر سبب شده تا امکان استفاده از ابزارهایی مانند کد تخفیف برای کاربران و کسب و کارها شکل مدرن تر و البته ساده تری به خود بگیرد.

این روزها خدمات دهندگان مختلفی، خدمات خود را بر بستر اینترنت ارائه می دهند. همین امر سبب شده تا امکان استفاده از ابزارهایی مانند کد تخفیف برای کاربران و کسب و کارها شکل مدرن تر و البته ساده تری به خود بگیرد. کد تخفیف از گذشته تا به الان به عنوان یکی از ابزارهای بهینه افزایش میزان فروش، توسط کسب و کارهای مختلفی مورد استفاده قرار گرفته است. lمانند کد تخفیف دیجی کالا که در بین کاربران محبوبیت بالایی دارد. استفاده ساده از آن، آشنایی کاربران و خریداران با نحوه استفاده آن، نرخ بازگشت سرمایه بالاتر و... موجب شده تا کد تخفیف به عنوان یک بازوی بازاریابی برد برد برای صاحبان کسب و کار و البته خریداران تلقی شود.

کد تخفیف دیجی کالا، محبوب ترین کد تخفیف در بین کاربران

در ادامه به بررسی تاثیر استفاده از کد تخفیف بر کاهش هزینه های خریداران و افزایش میزان فروش کسب و کارها پرداخته شده است. در این مقاله قصد داریم تا مزایا و معایب استفاده از کد تخفیف را مورد بررسی قرار دهیم.

پراستفاده ترین کدهای تخفیف

خدمات دهندگان اینترنتی طیف وسیعی از خدمات را به کاربران ارائه می کنند. از فروشگاه های آنلاین گرفته تا خرید انواع بیمه نامه و رزرو هتل و اقامتگاه. به همین دلیل استفاده از کدهای تخفیف برای حوزه های مختلف نیز توسط کاربران و خریداران مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر بخواهیم براساس اولیت به لیستی از پرتقاضاترین کدهای تخفیف دست پیدا کنیم، می توان اظهار داشت کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی در صدر تقاضا قرار دارد. از این جمله می توان به کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ اکسپرس، کد تخفیف اکالا، کد تخفیف دیجی استایل، کد تخفیف تکنولایف، و کد تخفیف خانومی اشاره کرد.

سفارش آنلاین غذا در رتبه بعدی قرار می گیرد که در حال حاضر کد تخفیف اسنپ فود بالاترین میزان درخواست را در بین کاربران دارد. در نهایت کد تخفیف سامانه های سرگرمی مانند سایت های تماشای فیلم و سریال آنلاین و سامانه های تاکسی اینترنتی در رتبه های بعدی طبقه بندی می شوند. کد تخفیف فیلیمو، کد تخفیف نماوا، کد تخفیف اسنپ و... نمونه هایی از پراستفاده ترین کدهای تخفیف این حوزه به شمار می روند.

کد تخفیف و تاثیر آن بر خریداران

قبل از پرداخت به این موضوع، اجازه دهید کمی در خصوص کد تخفیف توضیح دهیم. کد تخفیف رشته ای از اعداد و حروف است که براساس شرایط خاصی تولید شده و در اختیار کاربران قرار می گیرد. منظور از شرایط خاص مواردی مانند استفاده برای خرید اول، در نظر داشتن حداقل رقم خرید برای اعمال کد، استفاده برای خرید از یک دسته بندی خاص و... است. بدین ترتیب کاربران متناسب با شرایط خود، کدهای تخفیف را مورد استفاده قرار می دهند.

کد تخفیف به واسطه شرایطی مانند دسترسی ساده، استفاده راحت، قابلیت کنترل بر شرایط آن و... به خریداران کمک کرده که در وهله اول، هزینه های روزمره شان کاهش پیدا کند. به عنوان مثال استفاده از کد تخفیف در خریدهایی که در مدت زمان کوتاه تر انجام می شوند (مانند خرید سوپرمارکتی)، بسیار به کاهش هزینه ها کمک می کند. از طرفی دسترس پذیری بالای آن موجب شده تا کاربران به راحتی بتوانند کدهای تخفیف جدید را پیدا کرده و از آنها استفاده کنند.

کد تخفیف و تاثیر آن بر کسب و کارها

از آنجایی که تولید و انتشار کد تخفیف پیچیدگی و هزینه خاصی (غیر از مبلغ تخفیف) ندارد، بسیار مورد استفاده کسب و کارها قرار می گیرد. از طرفی به دلیل نرخ بازگشت بالای این کانال، منطقی است که سرمایه گذاری مناسبی روی آن انجام بشود. چراکه هزینه صورت گرفته در حوزه کد تخفیف، تنها شامل کاربرانی می شود که از خدمات شما استفاده کرده اند. به همین دلیل بازدهی آن می تواند بسیار بالا باشد. به این دلیل که هیچ اتلاف هزینه ای در این حوزه وجود ندارد.

مزایا و معایب استفاده از کد تخفیف در خدمات اینترنتی

استفاده از کد تخفیف برای خریداران و کسب کارها دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به آنها پرداخته شده است.

برای کسب و کارها

برای خریداران

مزایا

معایب

مزایا

معایب

نرخ بازگشت سرمایه بالا

انتشار و اطلاع رسانی نسبتا دشوار

کاهش هزینه ها

پیچیدگی در نظر گرفتن شرایط استفاده

هزینه پایین

احتمال وقوع تقلب

استفاده ساده و راحت

عدم شفافیت کافی در خصوص تاریخ انقضا کدها

کنترل پذیری بالا

ایجاد وابستگی در کاربران

دسترس پذیری ساده

محدود بودن کانال های انتشار دهنده کد تخفیف

نحوه دسترسی به کدهای تخفیف

خوشبختانه برای انتشار و دسترسی به جدیدترین کدهای تخفیف یک راه مناسب و پایدار وجود دارد. همکاری با سایت های انتشار دهنده کد تخفیف مانند آفردیلی می تواند به سرعت کدهای تخفیف را به اطلاع خریداران برساند. از طرفی کاربران با مراجعه به این سایت می توانند به تمام خدمات اینترنتی به تفکیک دسته بندی های مختلف دسترسی داشته باشند.

آموزش استفاده از کد تخفیف

استفاده از کد تخفیف بسیار ساده است. کافی است پس از یافتن کد تخفیف به سایت خدمات مورد نظر مراجعه کنید. سپس خرید خود را تکمیل و مراحل ثبت سفارش را طی کنید. در نهایت در صفحه بازبینی سفارش معمولا گزینه ای تحت عنوان وارد کردن کد تخفیف وجود دارد. با وارد کرد کد تخفیف خود در این بخش، مبلغ تخفیف از هزینه سفارش کسر می شود. در نهایت با پرداخت هزینه به صورت اینترنتی، می توانید سفارش خود را نهایی کرده و از تخفیف دریافتی لذت ببرید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار