به تازگی عکسی از پژو ۲۰۷ شاسی بلند در فضای مجازی منتشر شده است و گفته شده است که ایران خودرو قصد دارد این محصول را تولید کند. البته صحت این ادعا تایید نشده است.
پژو ۲۰۷ فیسلیفت مدل ۲۰۶ است و به همین خاطر تعجبی ندارد اگر از همان پیشرانه و گیربکسهایی استفاده کند که در هاچبک قدیمیتر پژو به کار رفته است.
همه تیپها و مدلهای این خودرو با موتور معروف و پرطرفدار ۱.۶ لیتری TU5 عرضه میشوند که جعبه دنده دستی ۵ سرعته یا گیربکس اتوماتیک ۴ سرعته قدرت آن را به چرخهای جلو منتقل میکند. جهت اطلاع اینکه پژو ۲۰۶ تیپ ۵ هم با همین پیشرانه و گیربکسها تولید و روانه بازار میشود.
در چند سال گذشته فهرست امکانات نهچندان طولانی پژو ۲۰۷ دستخوش تغییراتی شده. از سال ۹۷ کروز کنترل و رینگ آلومینیومی از لیست آپشنهای استاندارد ۲۰۷ دستی و رینگ آلومینیومی هم از روی ۲۰۷ اتومات حذف شده است و فقط در خودروهای سفارشی کار گذاشته میشود. اما، فرمان برقی جدیدترین آپشن این خودرو است که مشتریان میتوانند در هنگام خرید سفارش دهند.
از سال ۱۴۰۰ سیستم اطلاعات و سرگرمی پژو ۲۰۷ بهروزرسانی شده و به جای دیویدی پلیر مدلهای قدیمی، سیستم میرور لینک به کار رفته تا رانندگان بتوانند به راحتی تلفنهای همراه را به مالتی مدیا وصل کنند.
ترمزهای چهار چرخ ۲۰۷ از همان ابتدا دیسکی بود، اما ترمز دیسکی از چرخهای عقب پژو ۲۰۷ پانوراما حذف شده و با پرداخت هزینهای جداگانه میتوان نصب آنها را سفارش داد.