کد خبر: ۲۳۳۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴
انتخاب : امیمه، دختر سرکرده کشته‌شده «داعش»، از بازداشت‌گاه خود در عراق گفت که چگونه پدرش او را در سن ۱۲ سالگی مجبور به ازدواج با محافظ شخصی خود کرد.

 

 

العربیه: طبق گفته امیمه، ابراهیم العواد (ابوبکر البغدادی) که بعد‌ها به‌عنوان سرکرده «داعش» شهرت یافت، با چهار زن ازدواج کرد و ۱۱ فرزند داشت.

1601536_259

بیت کوین از مرز 2میلیارد گذشت! توی چند دقیقه ثبت نامت توی بیت پین رو کامل کن و شروع به معامله کن

پس از مصاحبه اختصاصی اسماء محمد، همسر ابوبکر البغدادی، سرکرده سابق «داعش»، دختر البغدادی نیز مطالب جدیدی را مطرح کرد.

امیمه، دختر سرکرده کشته‌شده «داعش»، از بازداشت‌گاه خود در عراق گفت که چگونه پدرش او را در سن ۱۲ سالگی مجبور به ازدواج با محافظ شخصی خود کرد.

خبر مرتبط
همسر ابوبکر بغدادی افشاگری کرد/ آرزو داشت دامنه خلافتش به رم برسد

همسر ابوبکر بغدادی گفت: ابوبکر البغدادی پس از اینکه مسئولیت خلافت اسلامی را به عهده گرفت، دچار غرور شد.

او همچنین در مصاحبه‌ای که جمعه ۲۷ بهمن پخش خواهد شد، جزئیات روز‌هایی را که در میان اسرای زن در لانه‌های «خلیفه ادعایی» گذارانده، بازگو کرد.

طبق گفته همسر البغدادی، او با بیش از ۱۰ زن اسیر ایزدی رابطه داشت و البغدادی و هوادارانش به‌قدری زن‌باره بودند که دستگاه خلافت ادعایی خود را عملا به دولتی برای زنان و اسرای زن، تبدیل کردند.

طبق گفته امیمه، ابراهیم العواد (ابوبکر البغدادی) که بعد‌ها به‌عنوان سرکرده «داعش» شهرت یافت، با چهار زن ازدواج کرد و ۱۱ فرزند داشت.

خبر مرتبط
بازجویی عراق از خانواده و همسر ابوبکر البغدادی/ افشای جزئیات مهم از زندگی سرکرده داعش+ عکس

سرویس اطلاعاتی عراق با همکاری مقامات ترکیه «همسر ابوبکر البغدادی و فرزندانش» را بازگردانده است.

به‌گفته اسماء محمد که در سال ۱۹۹۹ با العواد ازدواج کرد، ابومحمد العدنانی و ابوحسن المهاجر همواره همراه البغدادی بودند و البغدادی قبل از مرگ، نسبت به پیگرد و و نظارت از سوی پهپاد‌های آمریکایی، ابراز نگرانی می‌کرد.

البغدادی در اکتبر ۲۰۱۹ در پی عملیات ویژه آمریکا در استان ادلب در شمال غربی سوریه کشته شد که طبق گفته دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا، این عملیات از سوی تیم کماندویی آمریکا انجام گرفت، ولی البغدادی در آن روز، خود را به همراه دو همسر و یک پسرش، منفجر کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار