کد خبر: ۲۳۳۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
نماینده مجلس و عضو اتاق بازرگانی اعلام کردند:
نماینده مجلس و عضو اتاق بازرگانی با ادعای وجود ثبات بازار ، پیش بینی کردند روند نزولی دلار تا بعد از انتخابات مجلس و حتی تا سال آینده ادامه دار خواهد بود!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، غلامرضا شریعتی با ادعای اینکه بازار ارز با مدیریت بانک مرکزی، دشمنان را در ایجاد تلاطم ناکام گذاشت، گفت: بازار ارز به آن درجه از ثبات رسیده که مسائل منطقه مانند غزه، یمن، سوریه و... و جوسازی‌ اخلالگران نمی‌توانند موجب تلاطم و بی‌ثباتی شدید شوند و حدود یک سال دیگر خبری از تلاطم‌های قدیم نیست و تغییر قیمت ها بسیار اندک و محدود بوده و پس از مدتی به حالت قبل بازمی‌گردد.

وی ادامه داد: نوسانات و افزایش قیمت دلار و ... هفته‌های گذشته هم بعد از چند روز متوقف و سیر نزولی آغاز شد که در ماه‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

حامد امینی مصلح آبادی عضو کمیسیون تسهیل تجارت اتاق بازرگانی هم با اعلام  اینکه دلار به ثبات مشخصی رسیده، گفت: پیش بینی می‌ شود روند کاهشی و دلار تا بعد از انتخابات مجلس و پایان سال‌جاری نیز ادامه دار و در صورت نبود تنش و درگیری خاص منطقه برای ماه‌های ابتدایی سال آینده نیز تکرار شود. توافقات سیاسی و منطقه و تقویت منابع ارزی هم در این موضوع بسیار اهمیت دارند.

وی ادامه داد: دولت و بانک مرکزی با توجه به تورم، قادر به کنترل بازار ارز شده اند اما تداوم این روند به مسائل و اتفاقات مختلف داخلی و بین المللی بستگی دارد که ممکن است دوباره بر قیمت دلار تاثیرگذار باشد. در غیر اینصورت هیچ افزایش قیمت دلار و نوسان خاصی تا ماه‌های ابتدایی سال آینده متصور نخواهد بود.

انتهای پیام

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار