کد خبر: ۲۳۳۱۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۱
ایرنا : معاون استاندار تهران تاکید کرده است در تامین کالاهای مشمول کالابرگ در استان هیچ محدودیتی نداریم.

محمد علیمهری عصر یکشنبه در حاشیه جلسه تنظیم بازار استان تهران افزود: تعداد فروشگاه‌های متصل به طرح کالابرگ در این استان ۳۱ هزار و ۶۹۶ فروشگاه است که از این تعداد، ۱۴ هزار و ۸۰۲ در شهر تهران و ۱۶ هزار فروشگاه نیز در سطح شهرستان‌های استان فعال است.

وی با اشاره به ایام پیش رو (ماه مبارک رمضان و سال جدید و تعطیلات نوروز اظهار کرد: با توجه به نزدیکی این ایام و اهمیت بهره مندی مردم از اجناس با کیفیت ایرانی، ۹ نمایشگاه بهاره در شهر تهران و حداقل یک نمایشگاه در هر شهرستان از ۱۵ تا ۲۵ اسفندماه به مدت ۱۰ روز برپا می‌شود.

خبر مرتبط
افزایش 200 هزار تومانی این یارانه/ این دهک‌ها مشمول شدند+ جزییات مهم

در طرح کالابرگ الکترونیک که با عنوان فجرانه در حال اجراست، یارانه هر فرد با افزایش 220 هزار تومانی نسبت به گذشته همراه شده است که به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

علیمهری با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان، ادامه داد: اقلام شب عید و ماه مبارک رمضان در تهران با متولی گری سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در ۴۰۰ بازارچه برای دسترسی آسان ویژه عموم مردم عرضه می‌شود.

معاون استاندار تهران تاکید کرد: البته این بازارچه‌ها در شهرستان‌ها با متولی گری سازمان تعاونی روستایی، میوه با کیفیت و ارزان و با اختلاف قیمت حداقل ۴۰ درصد در اختیار مردم می‌گذارند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار