کد خبر: ۲۳۳۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۰
آن‌طور که گزارش‌ها نشان می‌دهد، قیمت خودرو با افزایش یک تا 10 میلیون تومانی مواجه شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی روند بازار خودرو طی ۲۴ ساعت گذشته حاکی از آن است قیمت پراید ۱۵۱ در بازار یک میلیون تومان دیگر گران شد و ۳۱8 میلیون تومان به فروش رفت. پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ اما بدون تغییر، ۶۱۵ میلیون تومان قیمت خورد.

اما قیمت پژو۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۲ در بازار با افزایش ۵ میلیون تومانی به قیمت ۸۶5 میلیون تومان به فروش رفت. این در حالی است که پژو۲۰۷ تیپ۵ مدل ۱۴۰۲ در بازار با افزایش 10 میلیون تومانی ۶5۵ میلیون تومان قیمت داشت. پژو۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ هم با افزایش ۵ میلیون تومانی به قیمت ۷20 میلیون تومان به فروش رفت.

در این میان، قیمت پژوپارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۲ در بازار ۵ میلیون تومان گران شد و ۷۷0 میلیون تومان قیمت داشت. قیمت پژوپارس LX مدل ۱۴۰۲ نیز با افزایش ۵ میلیون تومانی، ۷۴۵ میلیون تومان قیمت خورد.

بنا به این گزارش، تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۲ در طول ۲۴ ساعت گذشته بدون تغییر قیمت در حدود ۷۸5 میلیون تومان قیمت خورد. در مقابل، البته قیمت تیبا صندوق‌دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر به ۳۷۸ میلیون تومان رسید و تیبا هاچ‌بک EX هم به قیمت ۳۸۳ میلیون تومان به فروش رفت.

گزارش‌های میدانی از بازار خودرو نشان می‌دهد قیمت دناپلاس اتوماتیک توربوآپشنال مدل ۱۴۰۲ در بازار 5 میلیون تومان ارزان شد و ۹۸5 میلیون تومان قیمت پیدا کرد. قیمت دناپلاس دنده‌ای ساده مدل ۱۴۰۲ هم با کاهش 5 میلیون تومانی به ۷۴0 میلیون تومان رسید.

اما قیمت راناپلاس 5 میلیون تومان گران شد و به قیمت ۵۹5 میلیون تومان به فروش رفت. در عین حال، ساینا S دنده‌ای بنزینی مدل ۱۴۰۲ به قیمت ۴۰5 میلیون تومان رسید. ساینا S اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ اما به قیمت ۴۷5 میلیون تومان به فروش رفت.

در این میان، سمند سورن پلاس EF۷ بنزینی مدل ۱۴۰۲ با افزایش 5 میلیون تومانی، ۶۶5 میلیون تومان قیمت خورد. شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۲ نیز 5 میلیون تومان گران شد و به قیمت ۸۱5 میلیون تومان به فروش رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کوییک GX L دنده‌ای ۳۵۹ میلیون تومان بود. کوییک R پلاس اتوماتیک هم به قیمت ۴۹۲ میلیون تومان به فروش رفت.

شیب افزایش قیمت خودرو تند شد/ آخرین قیمت پژو، ساینا، سمند، دنا، شاهین و تارا + جدول

223225

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار