کد خبر: ۲۳۳۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
بررسی روند قیمت خودرو در بازار، از ثبات قیمت‌ها در آخرین روز هفته حکایت دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی روند بازار خودرو طی ۲۴ ساعت گذشته حاکی از آن است پراید ۱۵۱ در بازار ۳۱۸ میلیون تومان به فروش رفت. پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ در حدود ۶۱۵ میلیون تومان قیمت خورد.

اما قیمت پژو۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۲ در بازار به قیمت ۸۶۵ میلیون تومان به فروش رفت. این در حالی است که پژو۲۰۷ تیپ۵ مدل ۱۴۰۲ در بازار ۶۵۵ میلیون تومان قیمت داشت. پژو۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ هم به قیمت ۷۲۰ میلیون تومان به فروش رفت.

در این میان، قیمت پژوپارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۲ در بازار ۷۷۰ میلیون تومان قیمت داشت. قیمت پژوپارس LX مدل ۱۴۰۲ نیز ۷۴۵ میلیون تومان قیمت خورد.

بنا به این گزارش، تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۲ در طول ۲۴ ساعت گذشته بدون تغییر قیمت در حدود ۷۸۵ میلیون تومان قیمت خورد. در مقابل، البته قیمت تیبا صندوق‌دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ بدون تغییر به ۳۷۸ میلیون تومان رسید و تیبا هاچ‌بک EX هم به قیمت ۳۸۳ میلیون تومان به فروش رفت.

گزارش‌های میدانی از بازار خودرو نشان می‌دهد قیمت دناپلاس اتوماتیک توربوآپشنال مدل ۱۴۰۲ در بازار ۹۸۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. قیمت دناپلاس دنده‌ای ساده مدل ۱۴۰۲ هم به ۷۴۰ میلیون تومان رسید.

اما راناپلاس به قیمت ۵۹۵ میلیون تومان به فروش رفت. در عین حال، ساینا S دنده‌ای بنزینی مدل ۱۴۰۲ به قیمت ۴۰۵ میلیون تومان رسید. ساینا S اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ نیز به قیمت ۴۷۵ میلیون تومان به فروش رفت.

در این میان، سمند سورن پلاس EF۷ بنزینی مدل ۱۴۰۲ در حدود ۶۶۵ میلیون تومان قیمت خورد. شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۲ نیز به قیمت ۸۱۵ میلیون تومان به فروش رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کوییک GX L دنده‌ای ۳۵۹ میلیون تومان بود. کوییک R پلاس اتوماتیک هم به قیمت ۴۹۲ میلیون تومان به فروش رفت.

بازار خودرو به کما رفت/ آخرین قیمت سمند، دنا، رانا، تارا، شاهین و کوییک + جدول

۲۲۳۲۲۵

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار