کد خبر: ۲۳۳۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
بارش باران‌آسا و وقوع سیل در سیستان و بلوچستان مشکلات بسیاری را برای شهروندان به وجود آورده است.

به گزارش شبکه شرق، مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: امروز در اکثر نقاط استان وزش باد گاهی همراه با گردوخاک انتظار می‌رود؛ سرمای هوا در سطح استان و یخبندان شبانه در نیمه شمالی تداوم خواهد داشت و در ارتفاعات نیمه شمالی، پدیده مه انتظار می‌رود.

حیدری، مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: روی دریا تا ظهر امروز ۱۲ اسفند وزش بادهای شمالی تا حدود ۶۰ کیلومتر بر ساعت و مواج شدن دریا به ویژه در مناطق غربی و افزایش ارتفاع امواج در ساحل تا ۲متر و در مناطق دور از ساحل بیش از ۲.۵ متر پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: یکشنبه در سطح استان جوی آرام همراه با وزش باد ملایم تا متوسط و افزایش نسبی دما در طول روز خواهیم داشت. از دوشنبه شب تا چهارشنبه هفته آینده با ورود سامانه جدید بارشی در اکثر نقاط استان بارش باران گاهی رگبارو رعدوبرق و وزش تند باد موقتی رخ خواهد داد.

تقویت امدادرسانی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر تقویت خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان تأکید کرد.

سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از طریق تماس تلفنی پیگیر خدمت‌رسانی به مردم درگیر با سیل شده و در خصوص امتداد و تقویت خدمت‌رسانی به مردم سیل زده تأکید کرد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد شفایی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با حضور در بخش سیل‌زده پلان در شهرستان دشتیاری از نزدیک پیگیر امدادرسانی به مناطق سیل‌زده شد.

وی در جلسه‌ای که در بخشداری پلان برگزار شد ضمن پیگیری اقدامات صورت گرفته، در خصوص امتداد کمک‌رسانی و حضور گروه های جهادی پیگیری‌های لازم را انجام داد.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در این جلسه اظهار داشت: تا هر زمان که نیاز باشد سپاه و بسیج در منطقه حاضر است و امدادرسانی با قوت ادامه خواهد داشت.

امدادرسانى با قایق در مناطق سیل‌زده شهرستان دشتیاری سیستان‌وبلوچستان

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار