کد خبر: ۲۳۳۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸
ارائه کد ملی و تلفن همراه هنگام خرید بلیت از طرف مسافران الزامی شد.
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان به نقل از عصر ایران، فردا یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ جلسه‌ای در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای تعیین قیمت بلیت اتوبوس در ایام نوروز داریم.

رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری از برگزاری جلسه با مدیران سازمان راهداری برای تعییت قیمت بلیت اتوبوس در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

هفته گذشته باقرجوان با اشاره به آغاز پیش‌فروش اینترنتی بلیت اتوبوس برای ایام نوروز ۱۴۰۳ گفته بود: ارائه کد ملی و تلفن همراه هنگام خرید بلیت از طرف مسافران الزامی است.

وی افزود: با توجه به افزایش تقاضا در برخی مسیرها، از سوی استان‌ها نیازسنجی انجام می‌شود و حداکثر ظرفیت ناوگان برای خدمات رسانی به کارگرفته می‌شود.

وی بیان کرد: ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس، ۱۹هزار دستگاه مینی بوس و ۳۰ هزار دستگاه سواری کرایه در ایام نوروز در محور‌های مختلف درون و برون‌استانی مسافران را جابجا می‌کنند.

در همین حال احمدرضا عامری رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با بیان این‌که هنوز جلسه‌ای در خصوص زمان فروش بلیت و قیمت بلیت اتوبوس نداشته‌ایم، گفت: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای متولی این بخش و حاکمیت است.

وی بیان کرد: فردا یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ جلسه‌ای در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای تعیین قیمت بلیت اتوبوس در ایام نوروز داریم.

وی تاکید کرد: فردا تصمیمات کشوری در این خصوص اتخاذ خواهد شد.

ت ت
کدخبر: 203758 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
      نام:
      ایمیل:
      * نظر:
      آخرین اخبار