کد خبر: ۲۳۳۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲
روزبه چشمی، هافبک-مدافع استقلال بابت شکست این تیم در جام حذفی از هواداران استقلال عذرخواهی کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، روزبه چشمی در جریان بازی با مس رفسنجان ۹۰ دقیقه در ترکیب اصلی تیمش بازی کرد، اما تلاش او مانع از شکست استقلال نشد. چشمی از باخت استقلال به شدت ناراحت است. او در صحبت‌هایی پیرامون این بازی گفته: «پنالتی باید تکرار می‌شد و گل دوم مس درست نبود. مسئولیت شکست با ما است و از هواداران عذرخواهی می‌کنیم.»


بازیکن با تجربه استقلال در ادامه صحبت‌های خود به برخی شیطنت‌ها اشاره کرده است: «یک سری شیطنت‌های ریز و درشت در تیم ما اتفاق می‌افتد، یکی دو روز قبل از بازی تمرکز بازیکنان را بر هم می‌زنند.»

چشمی درباره اینکه آیا استقلال می‌تواند در لیگ برتر جبران کند نیز این جملات را خطاب به هوادارن این تیم گفته است: «باید در لیگ جبران کنیم، چون ما یک جام را از دست داده‌ایم. بازی‌های حساسی در لیگ برتر داریم و باید با همه قوا مقابل رقبا حاضر شویم. بازی‌های سختی در آینده پیش روی ما است و باید با تمام وجود در این بازی‌ها حاضر شویم. حیف شد که جام حذفی از دست ما رفت، اما بازی‌های لیگ برتر همچنان باقی است و ما هم صدرنشین لیگ برتر هستیم و باید جایگاه‌مان را در صدرجدول به خوبی حفظ کنیم. من به قهرمانی استقلال در لیگ برتر خیلی امیدوارم.»
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار