کد خبر: ۲۳۳۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
سازمان هواشناسی با هشدار فعالیت سامانه بارشی در ۱۸ استان طی امروز و فردا از افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در ۵ شهر از جمله تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب کرمان رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی و در اواخر وقت نیز در مناطقی از شمال غرب و غرب بارش‌های پراکنده روی می‌دهد.

بر اساس این گزارش، فردا گستره بارش‌ها آذربایجان غربی و شرقی، کرمانشاه، کردستان، زنجان، قم، مرکزی، همدان، همدان، قزوین،‌ البرز، تهران، لرستان و چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد. جمعه در مناطقی از شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق،‌ دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی، و شنبه در شمال غرب، شمال شرق، جنوب و جنوب شرق بارش‌ روی می‌دهد.

یکشنبه با تشدید و گسترش بارش‌ها در مناطقی از شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز،‌ شمال شرق، شرق، جنوب شرق و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارندگی پیش‌بینی شده و طی امروز تا یکشنبه هفته آینده بارش‌ها در مناطق مرتفع و کوهستانی به شکل برف و در مناطق جنوبی همراه با رعد و برق است.

امروز با توجه به پایداری و سکون نسبی هوا و انباشت آلاینده‌های جوی کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت تهران، کرج، قم، اراک و اصفهان کاهش می‌آید و از فردا تا یکشنبه در جنوب، امروز در جنوب شرق و شرق وزش باد شدید روی می‌دهد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار