کد خبر: ۲۳۳۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
محسن برمهانی معاون سیما گفت : پایتخت یکی از سریال‌های در حال مذاکره برای ساخت است.

سریال پایتخت به آنتن نوروز می‌رسد؟

محسن برمهانی معاون سیما گفت :  پایتخت یکی از سریال‌های در حال مذاکره برای ساخت است.

محسن برمهانی درباره ساخت فصل جدید سریال «پایتخت» نیز گفت: ما وارد مذاکره شدیم و عناوین موفق را رها نخواهیم کرد. تا زمانی که وارد پیش تولید نشود نمی‌توانیم بگوییم در حال انجام است. پایتخت یکی از سریال‌های در حال مذاکره برای ساخت است.

محسن برمهانی درباره آخرین وضعیت ساخت پروژه «موسی (ع)»، گفت: این سریال در مرحله پیش تولید است و بنا دارد با تکنولوژی روز دنیا همان وی اف ایکس استودیو ساخته شود؛ البته ممکن است مجبور شویم جاهایی دکور بسازیم. در حال حاضر فیلمبرداری انجام می‌شود اما فیلمبرداری در پیش تولید. در سریال موسی روزانه ۲۰۰ نفر کار می‌کنند.

برمهانی همچنین اعلام کرد، فرزاد حسنی مجری برنامه تحویل سال شبکه نسیم خواهد بود. به گفته برمهانی «ایران دوست‌داشتنی» و «شب عیدی» از ویژه‌برنامه‌های تحویل سال شبکه‌های یک و سه هستند.

برنامه «ماه من» را نجم‌الدین شریعتی اجرا می‌کند. مجری تحویل سال شبکه سه سیما هم حامد سلطانی است. در شبکه دو سیما نیز المیرا شریفی‌مقدم، وحید رونقی و مجید یحیایی ویژه‌برنامه تحویل سال را اجرا می‌کنند.

معاون سیما از امیرحسین مدرس، فلورا سام و پدرام کریمی به عنوان دیگر مجریان ویژه‌برنامه‌های نوروزی یاد و اعلام کرد: علاوه بر ویژه‌برنامه‌هایی که نام برده شد، مستند «ایران از بالا»، برنامه «کلمه» با اجرای وحید یامین‌پور و برنامه «ماه خدا» با اجرای حسن سلطانی و برنامه «افطار هلال» را از مشهد مقدس خواهیم داشت.

 

دیگر رسانه ها

    کدخبر: 129064
    برچسب ها: سریال پایتخت
    نام:
    ایمیل:
    * نظر:
    آخرین اخبار