کد خبر: ۲۳۴۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
پرسپولیس که بازی حساسی مقابل استقلال در پیش دارد ممکن از با ترکیب جدیدی به میدان برود

پرسپولیس که بازی حساسی مقابل استقلال در پیش دارد ممکن از با ترکیب جدیدی به میدان برود

به گزارش عرشه آنلاین،ترکیب احتمالی پرسپولیس احتمالا با چند تغییر مواجه خواهد بود.

تیم پرسپولیس در حالی به مصاف استقلال خواهد رفت که برای صدرنشینی ملزم به کسب پیروزی در این بازی حساس خواهد بود و همین هدف، اثر مستقیم خود را در چینش تیم پرسپولیس هم خواهد گذاشت.

پرسپولیس در این بازی احتمالا با یک مهاجم هدف و یک مهاجم سایه وارد زمین خواهد شد و نکته دیگر استفاده از یک هافبک دفاعی در ترکیب خواهد بود که فرم تهاجمی سرخپوشان را به نمایش می‌گذارد.

همچنین نقطه ابهام پرسپولیس باتوجه به مصدومیت گئورگی گولسیانی و محرومیت حسین کنعانی، زوج خط دفاعی خواهد بود که با ترکیبی جدید آرایش خواهد شد.

علیرضا بیرانوند در چند بازی اخیر عملکرد چندان خوبی نداشته و تزلزل او هواداران پرسپولیس را به شدت نگران کرده است. با این حال کادرفنی پرسپولیس همچنان او را گزینه مورد اعتماد می‌داند و این دروازه‌بان برای پرسپولیس بازی خواهد کرد.

اگرچه به احتمال فراوان گولسیانی در دربی حضور نخواهد داشت، اما روزنه امید برای او باز نگه داشته شده است. در صورت غیبت گولسیانی، فرشاد فرجی و علی نعمتی دو گزینه اصلی خط دفاعی هستند.

همچنین در جناح راست دانیال اسماعیلی‌فر بازی خواهد کرد و سمت چپ عبدالکریم حسن اولین دربی خود را پشت سر خواهد گذاشت. این دو بازیکن در بازی قبلی درخشان ظاهر شدند و حالا امیدوار به درخشش در این مسابقه حساس خواهند بود.

مسعود ریگی به عنوان هافبک دفاعی جنکنده، گزینه اول برای پست هافبک دفاعی است. اما در کنار او، باید دید که خدا بنده لو با انگیزه به میدان می‌رود یا سروش رفیعی، مرد باتجربه پرسپولیس؟

کمی جلوتر، مهدی ترابی و اوستون اورونوف بازی خواهند کرد که در بازی قبلی اوج نمایش خود را نشان دادند و حالا موتور محرکه اصلی خط حمله پرسپولیس خواهند بود.

مهاجم جنوبی پرسپولیس که فصل گذشته در دربی برگشت موفق به گلزنی شد، بار دیگر در خط حمله پرسپولیس دیده می شود و امیدوار است سومین گل خود در بازگشت به این تیم را بزند.

در کنار او از بین امید عالیشاه و وحید امیری یک نفر انتخاب می‌شود که شانس بازی عالیشاه بیشتر خواهد بود.

اوسمار ویه‌را روی نیمکت دست کاملا بازی خواهد داشت و می‌تواند از بین نفراتی، چون سعید صادقی، سینا اسدبیگی، وحید امیری، وحدت حنانوف، ابوالفضل بابایی و… بازیکنان خود را انتخاب کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند

دانیال اسماعیلی فر

عبدالکریم حسن

علی نعمتی

فرشاد فرجی

مسعود ریگی

محمد خدابنده‌لو

مهدی ترابی

اوستون اورونوف

امید عالیشاه

عیسی ال کثیر

منبع: ورزش سه

دیگر رسانه ها

    کدخبر: 129795
    نام:
    ایمیل:
    * نظر:
    آخرین اخبار