کد خبر: ۲۳۴۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳
پادکست صدای بازار
سال ۱۴۰۲ در حالی روی به پایان دارد که بازارهای موازی در این ۱۲ ماه برخی رکودی بودند و برخی نوسانی. قیمت دلار در پایان سال، همان روند سال ۱۴۰۱ را تکرار کرد و باز هم در مهار بازارساز افتاد و در کریدور ۵۰ هزار تومانی به استقبال سال جدید رفت.

به گزارش تجارت‌نیوز، در سالی که رو به پایان است، قیمت طلا و سکه سطوح جدیدی را لمس کرد و در رکوردهای سال گذشته قرار گرفت.

بازار سهام اما بی‌‌نصیب‌ترین بازار سال 1402 بود و دست کم 11 ماه از سال را در رکود سپری کرد.

در بازار مسکن هم به لطف سیاست‌های سرکوبگرانه دولت، خبری نبود و رکود، بهترین توصیف از وضعیت این بازار در سال 1402 بود.

آیا سال نو، روزهای پررونقی را برای بازارها و سرمایه‌گذاران رقم خواهد زد؟

به تازه‌ترین پادکست صدای بازار ویژه پیش بینی بازارها خوش آمدید. این آخرین پادکست سال 1402 است که می‌شنوید. وبسایت تجارت‌نیوز طی سال 1402، هر روز بازارهای مالی کشور را بررسی و پایش و برای علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری، فرصت‌های خوب بازار را معرفی کرده است.

آخرین پادکست امسال تجارت‌نیوز به این سوال جواب داده است که در سال آینده وضعیت بازارهای ارز، طلا، سکه، مسکن و سهام چه خواهد بود.

پیش‌بینی قیمت دلار

برزو حق‌شناس، کارشناس بازارهای مالی در این بخش به سوالات شما درباره آینده قیمت دلار پاسخ می‌دهد.

پیش‌بینی بازار سکه و طلا

مجتبی دیبا، کارشناس بازارهای مالی در گفت‌وگو با سارا صفاری خبرنگار تجارت نیوز به بررسی تغییرات قیمت طلا و سکه در بازارهای داخلی پرداخته است.

پیش‌بینی بورس

بورس سال 1402 را در وضعیتی تماما رکودی به پایان رساند. آیا سال آینده، سال بورس خواهد بود؟ روایت پیام الیاس کردی، کارشناس بازار سرمایه را از تالار شیشه‌ای می‌شنوید.

پیش بینی بازار خودرو

عمادالدین جعفری، کارشناس بازار خودرو وضعیت این بازار را تحلیل می‌کند.

پیش بینی بازار مسکن

منصور غیبی، کارشناس بازار مسکن در گفتگو با مینا علیزاده، خبرنگار تجارت‌نیوز نگاهی دارد به بازار املاک و تحلیل رخدادهای بازار مسکن.

این سی و هفتمین قسمت از پادکست صدای بازار و آخرین شماره آن در سال 1402 بود که شنیدید؛ برنامه‌ای صوتی از سری پادکست‌های رادیو تجارت‌نیوز که هر هفته به شما خواهد گفت کدام بازارها قابلیت بیشتری برای سرمایه‌گذاری دارند و سرمایه‌های خرد خود را به کدام بازارها هدایت کنیم. اگر مایل به همکاری با رادیو تجارت‌نیوز هستید می‌توانید به شبکه‌های اجتماعی ما مراجعه کرده و پیام بگذارید.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار