کد خبر: ۲۳۴۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۴:۲۶
اگر به دنبال خرید یک گوشی ارزان‌قیمت هستید، در این گزارش ارزان‌ترین گوشی‌های موبایل در بازار را بررسی کرده‌ایم.
بیشتر بخوانید:

به گزارش منیبان؛ گوشی موبایل وکال مدل V۰ با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۳ گیگابایت، به قیمت دو میلیون و ۹۶۹ هزار تومان به فروش می‌رسد. یا گوشی موبایل رنسو مدل Nep N۷ با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت، سه میلیون تومان قیمت دارد.

یکی دیگر از ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند در بازار، گوشی موتورولا مدل E۱۳ است. این موبایل با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۲ گیگابایت، سه میلیون و ۳۹۹ هزار تومان در بازار قیمت خورده است.

گوشی موبایل وکال مدل V۱ با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت نیز با قیمت پایینی به فروش می‌رسد. ارزش این گوشی ۳ میلیون و ۸۲۹ هزار تومان است.

اگر می‌خواهید از برندهای بهتری مثل سامسونگ و شیائومی صاحب یک گوشی ارزان‌قیمت شوید، در ادامه به بررسی ارزان‌ترین موبایل‌های این دو برند پرداخته‌ایم.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی مدل A۰۵ ۴G با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت به قیمت ۴ میلیون و ۱۶۹ هزار تومان فروخته می‌شود. همچنین، سامسونگ گلکسی مدل F۰۴ ۴G با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت، چهار میلیون و ۹۹۹ هزار تومان قیمت دارد.

قیمت گلکسی A۰۵ ۴G از مدل قبلی که معرفی کردیم ارزان‌تر است. این گوشی با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت، چهار میلیون و ۲۹۹ هزار تومان ارزش دارد.

برای خرید گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی A۰۴s با ظرفیت ۳۲ گیگابایت و رم ۳ گیگابایت به چهار میلیون و ۴۵۹ هزار تومان پول نیاز دارید.

از ارزان‌ترین گوشی‌های شیائومی در بازار می‌توان به مدل Redmi ۱۰ ۲۰۲۲ با ظرفیت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت اشاره کرد که چهار میلیون و ۷۵۰ هزار تومان هزینه دارد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi ۱۰ با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت نیز به قیمت ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در بازار وجود دارد.

ارزان‌ترین گوشی شیائومی در حال حاضر مدل Redmi A۲ plus است که سه میلیون و ۷۵۰ هزار تومان قیمت دارد. ظرفیت این گوشی ۶۴ گیگابایت و رم آن ۳ گیگابایت است.

ت ت
کدخبر: 206710 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
      نام:
      ایمیل:
      * نظر:
      آخرین اخبار