کد خبر: ۲۳۴۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰
سازمان هواشناسی اعلام کرد:
سازمان هواشناسی به جز یک استان برای همه مناطق ایران در ۳۱ استان، باران و برف و کاهش نسبی دما پیش بینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز آسمان همه استان های ایران به‌ جز سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان،  بارانی و گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد و کاهش نسبی دما بوده و در ارتفاعات و مناطق سردسیر، بارش برف پیش بینی می‌شود.

براساس این گزارش، شدت بارش ها در استان‌های تهران، البرز، قزوین، شرق همدان، مرکزی، غرب قم، لرستان، شمال و شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و فارس بوده و در دامنه‌های زاگرس مرکزی و البرز مرکزی، رگبار، رعد‌ و برق و تگرگ و در مرکز شرق و جنوب شرق وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک انتظار می‌رود.

فردا فقط در نوار شرقی و ارتفاعات البرز، وزش باد و رگبار پراکنده روی می‌دهد و به‌تدریج از بعدازظهر سه‌شنبه با گذر متناوب امواج تراز میانی از نوار شمالی، بارش باران و برف در برخی مناطق شمال غرب آغاز می‌شود.

چهارشنبه علاوه بر شمال غرب برای استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی، بارش و وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.
پنجشنبه این وضعیت در اردبیل، سواحل شمالی و خراسان شمالی ادامه خواهد داشت. همچنین در غرب مرکز دامنه‌های جنوبی البرز واقع در تهران و سمنان برخی مناطق شرق و شمال شرق در استان‌های چهارمحال و بختیاری و ارتفاعات شمال خوزستان ابرناکی و رگبار باران گاهی رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

جمعه گستره بارش در دامنه‌های جنوبی البرز واقع در تهران و سمنان نواحی از مرکز شرق شمال شرق همچنین در استان های مازندران و گلستان پیش بینی می‌شود.

مرکز مدیریت راه ها نیز از ترافیک سنگین در محور چالوس و آزادراه تهران - شمال و باران و برف در جاده‌های ۲۷ استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان، لرستان، مرکزی، مازندران،‌ البرز، اردبیل، گیلان، تهران، گلستان، سمنان، قزوین، زنجان، بوشهر، فارس، قم، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، هرمزگان، کرمان و یزد خبر داد.

انتهای پیام

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار