کد خبر: ۲۳۴۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۱
ویکو گوشی جدیدش را با الهام از پرچمدار جدید شیائومی و سیستم‌عامل HarmonyOS هواوی رونمایی کرد.

برند ویکو به طراحی گوشی‌های مشابه هواوی با امکاناتی متفاوت شهرت دارد؛ محصولاتی که گاهی اوقات در فهرست بهترین گوشی‌ میان‌ رده نسبتاً مقرون‌به‌صرفه قرار می‌گیرند و طرفداران خاص خود را در چین دارند.

رنگ بندی گوشی wiko ho enjoy 70 pro به رنگ های سبز، مشکی و سفید

ویکو از گوشی جدیدی به نام Hi Enjoy 70 Pro 5G رونمایی کرده که به پردازنده‌ی دیمنسیتی ۷۰۰۰ و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی مجهز است و با آداپتور ۴۰ واتی درون جعبه به فروش می‌رسد.

نمایی از صفحه نمایش گوشی wiko ho enjoy 70 pro

جدیدترین گوشی ویکو از HarmonyOS استفاده می‌کند و با قابلیت‌های متنوعی عرضه می‌شود. یکی از این قابلیت‌ها Super Device است که شباهت زیادی به ویژگی Samsung DeX گوشی سامسونگ دارد.

گوشیِ های اینوجی ۷۰ پرو به ویژگی‌های دیگری مثل تولید زیرنویس با هوش مصنوعی و حالت چندوظیفگی بهینه مجهز است.

گوشی wiko ho enjoy 70 pro رنگ مشکی
گوشی wiko ho enjoy 70 pro رنگ سبز
گوشی wiko ho enjoy 70 pro رنگ سفید

گوشی میان‌رده‌ی جدید ویکو از نمایشگر ۶٫۷ اینچی LCD با وضوح +Full HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز استفاده می‌کند. طراحی این گوشی، مشابه گوشی هواوی مدل نوا 12i است و ساختار جزیره‌ی دوربین آن شباهت بسیار زیادی به شیائومی ۱۴ اولترا دارد؛ اما این شباهت فقط در حد همان طراحی جزیره است.

جزیره‌ی دوربین گوشی Hi Enjoy 70 Pro 5G میزبان دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و یک حسگر تقریباً بلااستفاده‌ی هوش مصنوعی و یک فلش LED است و خبری از دوربین‌های فوق‌ عریض و ماکرو در این گوشی نیست. محصول جدید ویکو از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

قیمت گوشی جدید Hi Enjoy 70 Pro 5G در نسخه‌ی دارای فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت با رم ۸ گیگابایت، ۱٬۷۹۹ یوان (حدود ۲۵۰ دلار) است. این گوشی میان‌رده در سه رنگ سفید، مشکی و سبز عرضه می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار