کد خبر: ۲۳۴۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶
افشین یزدانی، وکیل پایه یک دادگستری انتاریو کانادا و بنیانگذار گروه وکالتی بین المللی یزدانی، یکی از ایرانیان موفق در کانادا و آمریکاست که همراه سایر کارآفرینان موفق ایرانی، تصویری افتخارآمیز از ایرانیان به جامعه جهانی نشان داده‌اند. افشین یزدانی از نوجوانی به رشته حقوق و وکالت علاقمند بود و این علاقه تا امروز مشوق او برای پیشرفت و ساختن زندگی در دو مهاجرت موفق بوده است.

افشین یزدانی

افشین یزدانی، وکیل پایه یک دادگستری انتاریو کانادا و بنیانگذار گروه وکالتی بین المللی یزدانی، یکی از ایرانیان موفق در کانادا و آمریکاست که همراه سایر کارآفرینان موفق ایرانی، تصویری افتخارآمیز از ایرانیان به جامعه جهانی نشان داده‌اند. افشین یزدانی از نوجوانی به رشته حقوق و وکالت علاقمند بود و این علاقه تا امروز مشوق او برای پیشرفت و ساختن زندگی در دو مهاجرت موفق بوده است.

سفر تحصیلی افشین یزدانی در دنیای قانون

۲۱ می ۱۹۷۹ (به شمسی ۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۸) روزی که افشین یزدانی چشم به جهان گشود، نقطه شروعی برای سفری پرفراز و نشیب در دنیای قانون بود.

افشین یزدانی علاقه به تحصیل در رشته حقوق را از سن 16 سالگی در خود شناخت و علی رغم اتفاقات ناگوار و تلخ زندگی خود، مانند از دست دادن پدر و مادر در فاصله کوتاه از یکدیگر، هدف خود را گم نکرد و مصرانه پیگیر تحصیل در رشته مورد علاقه خود بود.

یزدانی در طول ۲۵ سال سابقه تحصیلی خود، مدارج و تخصص‌های متعددی در رشته حقوق کسب کرد. تحصیل او در رشته حقوق همچنان ادامه دارد و به تازگی مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق را در کشور آمریکا نیز دریافت کرده است تا حوزه جغرافیایی کاری خود را توسعه دهد.

  • او علاوه بر تحصیلات دانشگاهی، در دوره‌های تخصصی متعددی در زمینه‌های حقوق بین الملل، حقوق مهاجرت، حقوق تجارت و حقوق بشر نیز شرکت کرده است.
  • همچنین سابقه تدریس حقوق در دانشگاه‌های ایران و کانادا را نیز در کارنامه خود دارد.
  • عضویت در کانون وکلای دادگستری انتاریو کانادا، کانون وکلای دادگستری مرکز ایران و انجمن وکلای بین المللی از دیگر افتخارات افشین یزدانی است.

آغاز تحصیلات در ایران

افشین تحصیلات اولیه در رشته حقوق را در ایران و از سن 18 سالگی آغاز کرد. در 22 سالگی، مدرک کارشناسی و در 24 سالگی مدرک کارشناسی ارشد در گرایش حقوق بین الملل را دریافت نمود. سپس مشغول تدریس در دانشکده حقوق در ایران شد.

افشین یزدانی در سن 28 سالگی ازدواج کرد و به همراه همسر خود به دبی مهاجرت کردند. او در این شهر به عنوان مشاور حقوقی فعالیت می‌کرد و در دانشگاه نیز به تدریس در رشته حقوق می‌پرداخت. تا اینکه در سال 2012 به همراه همسر خود به کانادا مهاجرت کردند.

شروع مجدد تحصیل در رشته حقوق در کانادا

افشین یزدانی فصل دوم تحصیلات خود را در کانادا آغاز کرد. با توجه به اینکه قوانین حقوقی در کشورهای مختلف، متفاوت است، او باید تحصیل در رشته حقوق کانادا را از ابتدا شروع می‌کرد.

این موضوع نه تنها افشین یزدانی را مایوس نکرد، بلکه به او انگیزه‌ای داد تا وارد حوزه حقوق مهاجرت در کانادا شود. او با پشتکاری وصف نشدنی مدارک حقوقی کانادا را یکی پس از دیگری دریافت کرد تا در نهایت به عنوان یک وکیل کانادایی شناخته شد.

این موضوع به یزدانی کمک کرد تا با داشتن صلاحیت حضور در دادگاه فدرال به عنوان وکیل رسمی، در موضوع رفع ریجکتی ویزاهای مهاجرتی فعالیت درخشانی داشته و به عنوان یکی از موفق‌ترین وکلای مهاجرتی در کانادا شناخته شود.

افشین یزدانی روند تحصیل در رشته حقوق در کانادا را از دانشکده آزگود (Osgoode Hall) در دانشگاه یورک (York University) آغاز کرد و مدرک کارشناسی ارشد خود در این رشته را دریافت نمود.

بعد از این دوره تحصیلی بود که مدرک صلاحیت حقوقی را از کمیته ملی اعتبارنامه‌های حقوقی فدرال کشور کانادا (National Committee of Accreditation of the Federation of Law Societies of Canada) دریافت کرد.

در نهایت نیز آزمون‌های بریسیتور و سالیسیتور استان انتاریو را با موفقیت گذراند و به یک وکیل رسمی در کانادا تبدیل شد.

سوابق تحصیلی افشین یزدانی در کانادا

  • کارشناسی حقوق از ایران
  • کارشناسی ارشد حقوق بین الملل از ایران
  • گواهی صلاحیت علمی وکالت از کانادا
  • کارشناسی ارشد حقوق وکالت از دانشگاه آزگود کانادا
  • دیپلم تخصصی مشاور مهاجرت از کالج لسل مونترال کانادا
  • گواهی تخصصی حرفه وکالت از دانشگاه رایرسون کانادا

گسترش فعالیت‌های حقوقی با تحصیل در رشته حقوق در آمریکا

اخیرا افشین یزدانی مدرک کارشناسی ارشد حقوق خود را از دانشگاه LLS لس انجلس در ایالت کالیفرنیا را دریافت کرد. پیشرفت تحصیلی و کاری برای یزدانی پایانی نداشته و او همواره به دنبال اهداف بالاتر است.

یزدانی با تحصیل در رشته حقوق در کشور آمریکا، قصد دارد فعالیت خود در زمینه ثبت شرکت برای مهاجران را علاوه بر کانادا، در آمریکا نیز توسعه دهد و به متقاضیان بیشتری کمک کند تا زندگی شغلی جدیدی در آمریکای شمالی آغاز کنند.

وای ال جی

25 سال تحصیل و تجربه بین المللی افشین یزدانی

علاوه بر مدارک تحصیلی ذکر شده، افشین یزدانی دارای تجارب عملی متعددی در زمینه حقوق مهاجرت و وکالت است. او به عنوان یک وکیل مهاجرتی موفق، به دنبال ارائه بهترین خدمات به موکلین خود و کمک به آنها برای رسیدن به اهدافشان است.

یزدانی خود نیز به عنوان مهاجر وارد کانادا شده و به خوبی با جریانات مهاجرت آشناست که این تجربیات، به درک متقابل از وکیل و کلاینت کمک می‌کند. تحصیلات و تجارب افشین یزدانی، او را به یکی از وکلای برجسته در زمینه مهاجرت به کانادا تبدیل کرده است.

او در حال حاضر گروه وکالتی بین المللی یزدانی (YLG) را در کانادا اداره می‌کند و به موکلین خود در زمینه مهاجرت‌های تجاری و کارآفرینی خدمات ارائه می‌دهد.

گروه وکالتی بین المللی یزدانی (YLG) را بیشتر بشناسید.

گروه وکالتی بین المللی یزدانی با نام تجاری وای ال جی (YLG) به عنوان یک شرکت حقوقی بین المللی، با سابقه درخشان و تیمی مجرب از وکلا و متخصصان حقوقی، در زمینه‌های مختلف حقوقی و مهاجرتی به متقاضیان در سراسر جهان خدمات ارائه می‌دهد.

این شرکت با اتکا به دانش و تجربه وکلای خود، همواره در تلاش بوده تا بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به موکلان خود ارائه دهد.

از خدمات برجسته وای ال جی، ارائه خدمات تخصصی در زمینه حقوق تجارت و شرکت‌ها، به اشخاص حقیقی و حقوقی در زمینه‌های مختلف از جمله ثبت شرکت، تنظیم قراردادهای تجاری، دعاوی حقوقی و غیره است.

اگر قصد دارید حوزه فعالیت شرکت و برند خود را در سطح جهانی گسترش دهید، کانادا مسیرهای مهاجرتی مختلفی را ارائه می‌کند که می‌توانید متناسب با شرایط خود، به این کشور مهاجرت کرده و از مزایای سرمایه‌گذاری، کار و زندگی در کانادا بهره‌مند شوید.

وکلای YLG با داشتن دانش و تجربه در حوزه ثبت شرکت، ویزای ICT و غیره به شما کمک می‌کنند در روندی بدون نقص و قانونمند به کانادا مهاجرت کنید و زندگی خود را در این کشور آغاز کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار