کد خبر: ۲۳۵۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
رئیس مرکز بهبود محیط کسب وکار گفت: یک میلیون و ۵۹۶ هزار و ۹۳۸ مجوز کسب و کار از طریق درگاه ملی مجوزها تا به امروز صادر شده است.

به گزارش صدای بورس،سید امیر سیاح رئیس مرکز بهبود محیط کسب وکار با بیان اینکه اولویت اصلی ما امسال براساس شعار سال افزایش جهش تولید با مشارکت های مردمی است گفت: در راستای همین موضوع همواره اقدامات لازم برای تسریع در روند صدور مجوزهای کسب وکار را در دستور کار قرار داده ایم.

وی اضافه کرد: قانون صدور مجوزهای کسب و کار از طریق درگاه ملی مجوزها بر مبنای این است که شخصی که می‌خواهد کسب و کار خودش را داشته باشد، روند دریافت مجوزها را به صورت آنلاین طی کند.

رئیس مرکز ملی مطالعات پایش و بهبود محیط کسب و کار اظهار کرد: براساس قوانین تصویب و اصلاح شده، شخص برای دریافت مجوز می‌تواند شرایط را مطالعه کرده و درخواست خود را به صورت الکترونیکی ثبت کند. باید ابتدا حوزه تخصص خود را در سایت mojavez.ir جست و جو کرده و از شرایط آن مطلع شود.

وی با بیان اینکه شاهد آن هستیم که برخی از دستگاه ها اقدامات لازم برای صدور مجوزها را انجام نمی دهند و سنگ اندازی ها در این بخش همچنان ادامه دارد افزود: طبق بررسی هایی که انجام دادیم تعدادی از دستگاه ها به درگاه ملی مجوزها متصل نشده و امکان صدور مجوز برای درخواست کنندگان وجود ندارد.

سیاح بیان کرد:طبق آخرین آمارهای درگاه ملی مجوزها تا به لحظه تعداد درخواست های در دست بررسی ۱۹۱ هزار و ۵۸۹ مجوز بوده و مجوزهای صادر شده از درگاه ملی مجوزها هم تا به این لحظه یک میلیون و۵۹۶هزار و ۹۳۸ مورد بوده است که البته همچنان لحظه به لحظه به تعداد آن‌ها اضافه می‌شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 492837
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار