کد خبر: ۲۳۵۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸
بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد از ابتدای معاملات امروز ۲۱ فروردین، قیمت دلار در بازار غیررسمی ثابت مانده است.
آفتاب‌‌نیوز :

 دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس بدون تغییر ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و در بخش حواله ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان کشف قیمت شد.

دلار در صرافی‌ها امروز در زمان تنظیم گزارش، به نرخ ۴۳ هزار و ۲۵۹ تومان خریداری و با نرخ ۴۳ هزار و ۸۷۰ تومان فروخته شد.

همچنین یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۷ هزار و ۲۸۳ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان ارزش‌گذاری شد.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد، دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۶۳ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد؛ معاملات دلار در بازار غیررسمی طی یک ماه گذشته نوسانی بوده است، در جریان معاملات امروز نرخ دلار در بازار کاهش ۷۰۰ تومانی داشته است.

آخرین قیمت انواع سکه و طلا

امروز در میدان فردوسی سکه طرح قدیم با رشد یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی به نرخ ۴۰ میلیون و ۳۱۵ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با افزایش یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی به قیمت ۴۳ میلیون و ۳۰۷ هزار تومان معامله شد و حباب آن افزایش یافته است.

امروز حباب سکه امامی به ۷ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی به ۴ میلیون و ۹۸۷ هزار تومان رسید؛ نیم سکه در بازار به نرخ ۲۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه به قیمت ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه یک گرمی به نرخ ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۳ میلیون و ۶۰۵ هزار تومان در هر گرم قیمت‌گذاری شد، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار، ۱۵ میلیون و ۶۳۲ هزار تومان نرخ‌گذاری شد؛ نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان بوده است.

در حال حاضر هر اونس طلا (معادل ۳۱. ۱۳۲گرم)، با افزایش ۵۵ صدم درصدی هر اونس طلا ۲۳۵۱ دلار است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار