کد خبر: ۲۳۵۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۳
نصب دوربین مداربسته امروزه به یکی از نیاز های اساسی در هر خانه و مغازه ای تبدیل شده است. در واقع خرید و نصب دوربین مداربسته در تهران با کالا بست خیال شما را از بابت امنیت محل مورد نظر راحت میکند.

خرید و نصب دوربین مداربسته در تهران

نصب دوربین مداربسته امروزه به یکی از نیاز های اساسی در هر خانه و مغازه ای تبدیل شده است. در واقع خرید و نصب دوربین مداربسته در تهران با کالا بست خیال شما را از بابت امنیت محل مورد نظر راحت میکند. فروشگاه های مختلفی وجود دارند که شما میتوانید اقدام به خرید و نصب دوربین مداربسته در تهران از طریق آن ها بکنید ولی بهترین و مطئن ترین فروشگاه برای این خرید، فروشگاه کالا بست میباشد که تنوع دوربین های مداربسته در آن بسیار بالا است.

در هنگام خرید دوربین مداربسته باید به چه نکاتی توجه کرد؟

همان طور که گفتیم دوربین های مداربسته جزو مهم ترین و ضروری ترین وسایل برای محل کار هستند؛ در نتیجه شما در هنگام خرید دوربین  مداربسته باید به یک سری نکات توجه کنید؛

  • کیفیت تصاویر؛ طبیعتا دوربین مداربسته مدنظر شما باید بتواند تصاویری با کیفیت خوب ثبت و ذخیره کند. برای اطمینان از کیفیت تصاویر دوربین، بهتر است دوربینی را انتخاب کنید که از رزولوشن بالایی برخوردار باشد.
  • زاویه دید؛ برای این که دوربین مداربسته بتواند فضای بیشتری را تحت پوشش قرار دهد، باید زاویه دید گسترده ای داشته باشد.
  • نوع دوربین؛ انواع مختلفی از دوربین های مداربسته در بازار وجود دارند که هر یک از آن ها، ویژگی ها و کارایی های متفاوتی از هم دارند. برای انتخاب بهترین نوع دوربین مداربسته بهتر است به نیاز خود و البته محل مورد نصب دوربین توجه داشته باشید.
  • امکانات و ویژگی ها؛ توجه داشته باشید که هر چقدر ویژگی ها و امکانات به کار رفته در دوربین مداربسته شما بیشتر باشد، به همان اندازه نیز کارایی و کارکرد آن بالاتر میرود. به عنوان مثال داشتن ویژگی ثبت تصاویر در حافظه داخلی و یا امکان ارتباط دوربین با گوشی و موبایل از جمله ویژگی های یک دوربین مداربسته مناسب است.
  • برند؛ از جمله عوامل مهم دیگر که تاثیر بسیار زیادی در کیفیت دوربین مداربسته میگذارد، برند آن است. بنابراین بهتر است هنگام انتخاب دوربین مداربسته، برندی را انتخاب کنید که معتبر باشد.
  • هزینه؛ سعی کنید در انتخاب دوربین مداربسته تنها به قیمت آن توجه نداشته باشید. یعنی تصور این که هر چقدر گران تر باشد همان قدر نیز بهتر است، اشتباه است. سعی کنید دوربینی انتخاب کنید که بین کیفیت و قیکت آن تناسب وجود داشته باشد.

انواع دوربین مداربسته

معروف ترین دوربین های مداربسته که در بازار وجود دارند به دو نوع دوربین های مداربسته بی سیم و سیمی طبقه بندی میشوند. هر کدام از دوربین های مداربسته ویژگی های متفاوتی دارند و برای استفاده در جاهای مختلف مناسب میباشند. ولی در نهایت این شما هستید که تشخیص خواهید داد چه نوع دوربینی برای چه جایی مناسب است.

دوربین مداربسته بی سیم

همان طور که از اسم این نوع از دوربین های مداربسته مشخص است، این نوع از دوربین ها بدون سیم و کابل متصل میشوند. در واقع نحوه اتصال این دوربین ها به کمک شبکه و اینترنت میباشد. اگر بخواهیم در مورد مزیت های دوربین های مداربسته بی سیم صحبت کنیم، باید بگوییم که هم طرز استفاده از آن ها به دلیل نبود کابل و سیم راحت است و هم این که هزینه اضافی سیم و کابل را پرداخت نخواهید کرد.

همچنین سرعت نصب این نوع از دوربین ها نیز بالا است. ناگفته نماند که بهتر است در هنگام انتخاب دوربین های مداربسته بی سیم، دوربینی را خریداری کنید که باتری مقاوم تری داشته باشد تا در کوتاه ترین زمان ممکن خالی نشود.

دوربین مداربسته سیمی

دوربین های مداربسته سیمی به کمک کالب و سیم به شبکه متصل میشوند در نتیجه اگر بخواهیم سرعت نصب دوربین های مداربسته سیمی و بدون سیم را با هم مقایسه کنیم باید بگوییم که به دلیل وجود کابل و سیم، سرعت و هزینه نصب دوربین های مداربسته سیمی نسبت به دوربین های مداربسته بدون سیم بالاتر است. توجه داشته باشید که خرید و نصب دوربین های مداربسته سیمی در محیط های گسترده تر مناسب تر از دوربین های بی سیم میباشد چرا که با نصب تعدادی سیم و کابل میتوان به اندازه دلخواه دوربین به شبکه اضافه کرد.

بهترین دوربین مداربسته برای فضای باز

همان طور که گفتیم انواع مختلفی از دوربین های مداربسته در بازار وجود دارند که هر یک از آن ها ویژگی ها و کارایی متفاوتی دارند و برای استفاده از مکان های گوناگون متفاوت هستند. حال این که دروبینی که شما می خواهید در فضای باز استفاده کنید، باید ویژگی های زیر را داشته باشد؛

کیفیت تصاویر؛ با توجه به این که محل مورد نصب دوربین، فضای باز است، بهتر است کیفیت تصاویر دوربین دوبرابر باشد تا بتواند تصاویر را با جزئیات بیشتری ثبت و ذخیره کند. برای این کار میتوانید از دوربین هایی با کیفیت فول اچ دی یا فور کی انتخاب کنید.

زاویه دید؛ بهتر است برای فضای باز از دوربین هایی با زاویه دید گسترده انتخاب کنید. چنین دوربینی میتواند فضای بزرگتری از محیط را پوشش دهد.

نور پردازی؛ دوربین مداربسته ای که از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار استف میتواند در شرایط نوری مختلف نیز تصاویری با کیفیت ثبت و ذخیره کند.

مقاومت در برابر شرایط جوی؛ از آن جایی که دوربین مداربسته قرار است در فضای باز نصب گردد، باید در برابر شرایط جوی و آب و هوا مقاوم باشد. در واقع باید دارای ویژگی هایی باشد که بتواند از خود در برابر باد و باران و ... محافظت کند.

قابلیت اتصال به شبکه؛ بهتر است دوربین مداربسته به کار رفته در فضای باز قابلیت اتصال به شبکه را داشته باشد تا به راحتی به عکس و فیلم های ذخیره شده در آن، دسترسی یافت.

دید در شب؛ دید در شب یکی از قابلیت هایی است که در همه دوربین های مداربسته وجود ندارد ولی بهتر است برای فضای باز، دوربینی تهیه کنید که دارای قابلیت دید رنگی در شب باشد. چنین دوربینی میتواند حتی به هنگام شب و کمبود نور، تصاویری با جزئیات بالا و کیفیت خوب ثبت کند.

همان طور که تا اینجای کار فهمیدید، انواع مختلفی از دوربین های مداربسته وجود دارند و شما باید به هنگام انتخاب هر یک از آن ها به نیاز خود و کارایی دوربین توجه داشته باشید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار