کد خبر: ۲۳۵۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۶
ایراسین بررسی می‌کند؛
دیوید بکام که این روزها درگیر مسئله شکایت از برندهای فیک است، یکی از ثروتمندترین اسطوره‌های تاریخ فوتبال و البته منچستریونایتد به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مدتی است که دیوید بکام درگیر دعوای حقوقی با ده‌ها سازنده و فروشنده محصولات تقلبی برند خودش بوده است. در شکایتی که تیم بکام تنظیم کرده آمده است: «فروش محصولات غیرمجاز که از نسخه‌های تقلبی و/یا نقض‌کننده مارک DBV هستند، یک تهدید واقعی برای برند DBV است. همچنین بر پایداری تجارت DBV و افراد و شرکت‌هایی که ناخواسته آنها را خریداری می‌کنند تأثیر می‌گذارد. محصولاتی که استانداردهای کیفیت DBV را برآورده نمی‌کنند، اعتبار و حسن نیت ارزشمند برند را از بین می‌برند. اگر مصرف‌کنندگان از کیفیت محصول غیرمجاز ناراضی باشند، این نارضایتی به برند DBV نسبت داده می‌شود.»

اسناد این پرونده نشان می‌دهد که کلاهبرداران این محصولات که شامل لباس، پیراهن و کفش، توپ فوتبال، عطر، محصولات مراقبت از مو و بدن، پوستر، بازی‌های ویدئویی، عینک، جواهرات و ساعت بودند را از طریق سایت‌هایی از جمله آمازون، ای‌بِی و اتسی می‌فروشند. اما به گزارش نشریه سان، اکنون پس از گذشت تقریباً سه ماه از شروع اقدامات قانونی، بکام برنده این پرونده شده است. دستور جمع‌آوری محصولات صادر شده، و علاوه بر این شکایت بکام علیه ۴۴ متهم پذیرفته شد و برای هر تخلف ۸۰۰۰ پوند تعیین شد.

دیوید بکام چقدر ثروت دارد؟
بازیکنان پیشین و سرمربیان پرافتخار منچستریونایتد اغلب از ثروتمندان دنیای فوتبال هستند و برخی از آن‌ها حتی پس از بازنشستگی هم پول پارو می‌کنند.

یکی از ستاره‌هایی که هنوز هم زیر نظر است و از خارج از زمین فوتبال بیشتر از داخل آن پول درآورده و این روزها هم مالکیت باشگاهی در آمریکا را در دست دارد، دیوید بکام است.

بکام در رتبه‌بندی پولدارترین شیاطین سرخ رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. اسطوره منچستریونایتد طبق ادعای منچستر ورلد بکام ۴۸ ساله، ۳۵۰ میلیون پوند دارایی دارد. کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس از قراردادهای حمایتی با شرکت‌هایی مانند اچ اند ام، آدیداس، پپسی و جام جهانی قطر پول نقد زیادی دریافت کرد.

البته با بیش از ۴۰۰ میلیون پوند سرمایه، کریستیانو رونالدو ثروتمندترین بین شیاطین‌سرخ به شمار می‌رود و بکام در رده دوم قرار دارد.

ماجرای شکایت اسطوره محبوب فوتبال از برندهای فیک / دیوید بکام چقدر ثروت دارد؟

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار