کد خبر: ۲۳۵۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۰
«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:
بیلی مارکوس به کاهش شدید اخیر در قیمت ارزهای دیجیتالی همزمان با نزدیک شدن به هاوینگ بیت کوین واکنش نشان داد و به نوعی ریزش بیت کوین را طبیعی دانست.

به گزارش تجارت‌نیوز، در دوره‌ای پرتلاطم برای بازار رمز ارز، بیلی مارکوس، بنیان‌گذار دوج کوین که در شبکه‌های اجتماعی با نام "شیبتوشی ناکاموتو" شناخته می‌شود، دیدگاه خود را در مورد کاهش‌های اخیر شدید در قیمت ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت‌کوین، اتریوم و دوج‌کوین ارائه داده است. وی به رویکرد طنز خود نسبت به بازار رمز ارز معروف است. تازه‌ترین نظرات مارکوس در زمانی بیان می‌شود که صنعت کریپتو با عدم قطعیت قابل توجهی روبرو است.

درک کاهش شدید قیمت‌ها در بازار

بازار رمز ارز طی روزهای گذشته شاهد کاهش شدیدی بوده است. بیت‌کوین از اوج ۷۰،۷۶۰ دلار به قیمت فعلی ۶5،۴۹۰ دلار در زمان نگارش این گزارش سقوط کرده، که تقریباً 10 درصد کاهش را نشان می‌دهد. به طور مشابه، اتریوم بیش از ۱۰٪ کاهش یافته و از ۳،۵۲۵ دلار به ۳،۱۶۱ دلار رسیده است.

کاهش کلی بازار منجر به فروش گسترده معامله‌گران شده، که نه تنها بازیگران اصلی بلکه رمز ارزهای کوچک‌تر را تحت تأثیر قرار داده است. رقم سرمایه لیکوئید شده در سراسر بازار به حدود ۷۳۵ میلیون دلار در چند روز اخیر افزایش یافته است که شدت اصلاح بازار را نشان می‌دهد.

زمانبندی سقوط و هاوینگ بیت کوین

این سقوط بازار درست در زمانی رخ می‌دهد که جامعه رمز ارز برای رویداد هاوینگ بیت کوین که برای ۲۱ آوریل ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است، آماده می‌شود. این رویداد مهم پاداش استخراج یک بلاک را از ۶.۲۵ بیت‌کوین به ۳.۱۲۵ بیت‌کوین کاهش خواهد داد که معمولاً پیش‌درآمدی برای افزایش فعالیت بازار و افزایش قیمت به دلیل کاهش عرضه است. هاوینگ بیت کوین ممکن است یک اصلاح بازار و بازیابی بعدی را به دنبال داشته باشد که به نفع ارزهایی مانند دوج کوین خواهد بود.

نظر مارکوس درباره نوسانات بازار

مارکوس با سبک معمول خود، به سقوط بازار با ترکیبی از طنز و کنایه واکنش نشان داد. توییت او به طور مسخره‌آمیز به واکنش‌های معمول نسبت به کاهش‌های بازار اشاره دارد. رویکرد ساده‌انگارانه او دیدگاهی تازه در میان فضای اغلب متشنج بازار ارائه می‌دهد. بر اساس دیدگاه وی، بیت کوین و اتریوم پس از هاوینگ می‌توانند سطوح از دست رفته را پس گرفته و رونق تازه‌ای در بازار رمز ارزها ایجاد کنند.

تا رویداد هاوینگ چند روزی بیشتر نمانده و بسیاری از تحلیلگران دیدگاه مارکوس را نسبت به نوسانات قیمت دارند. باید دید، هاوینگ 2024 بیت کوین می‌تواند تحرکات صعودی مانند سال‌های قبل در بازار ارز دیجیتال ایجاد کند یا سناریو تازه‌ای در انتظار سرمایه‌گذاران است.

نظرات مارکوس به جامعه رمز ارز یادآوری می‌کند که از طبیعت بالقوه نوسانی و غیرقابل پیش‌بینی بازار فراموش نکنند. با نزدیک شدن به رویداد هاوینگ بیت کوین، با وجود روندهای بازار فعلی، نظرات او یادآور فواید احتمالی چنین رویدادهایی است.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همانطور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ی کافی است. این گزارش توسط تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم، ارائه نمی‌دهد.

برچسب ها: بیت کوین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار