کد خبر: ۲۳۵۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۶
برای خرید میلگرد راه‌های زیادی وجود دارد، همین حالا می‌توانید به بازار آهن مراجعه کرده و خرید خود را به شکل حضوری انجام دهید. اما چند نفر از مردم عزیز ایران در تشخیص و انتخاب میلگرد تخصص دارند؟ آهن وان به شما پیشنهاد می‌کند تا کار را به دست کاردان بسپارید. در ادامه راز خرید میلگرد را به شما می‌گوییم.

از کجا میلگرد بخریم؟ آهن وان تامین کننده امن شماست

برای خرید میلگرد راه‌های زیادی وجود دارد، همین حالا می‌توانید به بازار آهن مراجعه کرده و خرید خود را به شکل حضوری انجام دهید. اما چند نفر از مردم عزیز ایران در تشخیص و انتخاب میلگرد تخصص دارند؟ آهن وان به شما پیشنهاد می‌کند تا کار را به دست کاردان بسپارید. در ادامه راز خرید میلگرد را به شما می‌گوییم.

چه مقدار میلگرد خریداری کنیم؟

به طور کلی، برای ساخت یک سازه بتنی حدود 40 کیلوگرم آهن به ازای هر متر مربع زیربنا استفاده می‌شود. فونداسیون ساختمان با توجه به مصرف بتن بیشتر، به حدود 80 کیلوگرم میلگرد به ازای هر متر مربع نیاز دارد. در نهایت برای ساخت تیرچه فلزی، حدود 7 تا 10 کیلوگرم میلگرد به ازای هر متر مصرف می‌شود.

در نهایت باید بدانید که قیمت میلگرد به مقدار خرید شما بستگی دارد، قیمت چند تن میلگرد با قیمت چند ظرفیت آن تفاوت قابل توجهی دارد؛ هر ظرفیت به معنای 24 تن بار است.

از کدام کارخانه میلگرد بخریم؟

زمانی که با کارشناسان آهن وان از طریق شماره تلفن 02191093051 تماس بگیرید، در ابتدای کار از شما محل پروژه را می‌پرسیم، چراکه فاصله از کارخانه تا محل پروژه هزینه حمل و نقل را تعیین می‌کند. هزینه حمل و نقل بخش بزرگی از قیمت میلگرد را شامل می‌شود، بخش بزرگی که آهن وان تلاش می‌کند تا آن را به کمترین مقدار ممکن برساند. پس از مشخص شدن محل پروژه، ما تامین میلگرد برای پروژه شما را از نزدیک‌ترین کارخانه انجام می‌دهیم. آهن وان با بزرگ‌ترین تولیدکنندگان میلگرد سراسر کشور در ارتباط است.

گاهی اوقات برای یک پروژه به خرید میلگرد خاص نیاز دارید، اگر تولید میلگرد مورد نظر شما در داخل کشور ممکن باشد، ما این کار را برای شما انجام می‌دهیم تا در سریع‌ترین زمان ممکن به محل پروژه ارسال شود. حتی اگر میلگرد مورد نظر شما در داخل کشور تولید نشده و یک محصول وارداتی باشد، باز هم جایی برای نگرانی نیست، آهن وان آن را تامین می‌کند. تنها یک سوال وجود دارد و شما باید نگران آن باشید: آیا میلگرد مورد نظر ما در جایی از جهان وجود دارد؟ اگر جواب بله باشد، ما آن را به دست شما می‌رسانیم.

از کجا میلگرد بخریم؟ آهن وان تامین کننده امن شماست

میلگرد را چطور حمل کنیم؟

برای حمل و نقل آهن آلات باید از باربری‌های تخصصی کمک بگیرید، باربری‌های حمل آهن آلات در کنار تامین خودروهای مناسب برای حمل آهن، از رانندگان متخصص در این امر کمک می‌گیرند، به طور کلی در ادامه با مقدار حمل بار توسط خودروهای متداول کشور آشنا می‌شویم.

نیسان: این وسیله نقلیه می‌تواند تا ۳ تن بار را حمل کند؛ مقاطعی با طول بیشتر از ۲.۵ متر نباید با نیسان جابجا شوند، اما متاسفانه بعضی افراد از این وسیله برای جابجایی درون‌شهری میلگرد هم استفاده می‌کنند.

خاور: قابلیت حمل بار تا ۵ تن را دارد، اما طول مقاطع نباید از ۵ متر بیشتر باشد.

کامیون تک محور: این نوع وسیله نقلیه، قابلیت حمل ۱۰ تن بار را دارد و برای جابجایی مقاطع طویل تا ۷ متر مناسب است.

کامیون دو محور: کامیون جفت قابلیت حمل ۱۵ تن بار را دارد و برای حمل کالاهای طویل فولادی تا ۷ متر مناسب است.

تریلی: بهترین وسیله برای باربری مقاطع طویل فولادی مانند تیرآهن و میلگرد، تریلی است؛ ظرفیت این وسیله تا ۲۴ تن هم می‌رسد و می‌توان محصولاتی با طول ۱۲.۵ متر را هم به وسیله آن‌ها جابجا کرد.

آهن وان به شکل روزمره با باربری‌های درون‌شهری یا برون‌شهری همکاری می‌کند، اگر شما میلگرد خود را از آهن وان خریداری کنید، ما تلاش می‌کنیم تا با کف قیمت بازار خودروی مناسب را تامین کنیم. البته که شما می‌توانید از باربری مورد اعتماد خود نیز کمک بگیرید.

از کجا میلگرد بخریم؟ آهن وان تامین کننده امن شماست

آهن وان چه کاری برای شما انجام می‌دهد؟

آهن وان یک سرمایه گذار، تامین کننده و تسهیل‌گر است. ما می‌توانیم بار مورد نظر شما را از هر کارخانه و به هر مقدار تامین کنیم، قیمت آهن وان قیمت رقابتی بازار است؛ پیشنهاد می‌کنیم ابتدا قیمت کالای مورد نظر خود را از تمام تامین کنندگان استعلام کرده و پس از آن با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

در زمان بارگیری و انتقال بار، آهن وان از کارشناسان خود برای تایید آن کمک می‌‌گیرد. تا به امروز بین بار ارسال شده و فاکتور شده تفاوتی وجود نداشته است، اما در صورت هرگونه مغایرت با موارد اعلام شده، آهن وان بار را تعویض کرده و رضایت شما را جلب می‌کند؛ آهن وان مسئول است.

جمع بندی

آهن وان یکی از تامین کنندگان مقاطع فولادی در ایران است، یک مجموعه که از ابتدای فعالیت خود با سازندگان ایران همکاری و همراهی می‌کند. اگر برای پروژه ساختمانی یا صنعتی خود به خرید میلگرد فکر می‌کنید، منتظر تماس شما هستیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار