کد خبر: ۲۳۵۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱
استانبول یکی از بهترین شهرها برای مسافرت در تعطیلات توسط ایرانی‌ها است، زیرا جاذبه‌های گردشگری و مناطق تاریخی و دیدنی فراوانی را در خود دارد. سفر به این شهر یا آمدن از آن به تهران با ایرلاین‌های گوناگونی صورت می‌گیرد و این دست مسافران را برای انتخاب باز گذاشته است.

قیمت بليط استانبول به تهران اتحاد ایرویز

استانبول یکی از بهترین شهرها برای مسافرت در تعطیلات توسط ایرانی‌ها است، زیرا جاذبه‌های گردشگری و مناطق تاریخی و دیدنی فراوانی را در خود دارد. سفر به این شهر یا آمدن از آن به تهران با ایرلاین‌های گوناگونی صورت می‌گیرد و این دست مسافران را برای انتخاب باز گذاشته است. برای نمونه می‌توان اتحاد ایرویز را نام برد که ایرانی‌های زیادی در سال‌های اخیر از خدمات آن بهره می‌برند. این ایرلاین در برآورده ساختن انتظارات مسافران به خوبی عمل کرده است و بلیط استانبول به تهران را به دست آن‌ها می‌‎رساند. در ادامه اطلاعات بیشتری در مورد این ایرلاین و سفر آن به تهران مشاهده خواهید کرد.

معرفی ایرلاین اتحاد ایرویز

اتحاد ایرویز که به نام هواپیمایی الاتحاد نیز شناخته می‌شود، از جمله ایرلاین‌های بین‌المللی در کشور امارات است که در سال ۲۰۰۳ آن را به وجود آوردند. این هواپیمایی در همین مدت کوتاه توانسته به یکی از بهترین ایرلاین‌ها در سر تا سر جهان تبدیل شود. جالب است بدانید این ایرلاین در حال حاضر خدمات خود را برای ۹۶ کشور مختلف دنیا عرضه کرده است که آسیا، آمریکا، استرالیا، آفریقا، اروپا و خاورمیانه از جمله آن‌ها هستند. در بسیاری از رده‌بندی‌های برتر دنیا مانند ورلد ایرلاین اواردز (worldairlineawards)، الاتحاد رده ششم را به خود اختصاص داده است و این نشان می‌دهد می‌توان روی کیفیت، ایمنی و خدمات آن حساب باز کرد.

اکنون بیشتر از ۱۲۰ هواپیما در ناوگان این ایرلاین وجود دارد که برخی از آن‌ها برای مقصد ایران و به ویژه تهران در نظر گرفته شده است. رکوردها و افتخارات این ایرلاین در طی این سال‌ها در نوع خود جالب است. برای مثال، الاتحاد در سال ۲۰۱۵ توانست بیشتر از ۱۴ میلیون مسافر را جا به جا کند و این آمارهای درخشان کماکان ادامه دارد.

معرفی ایرلاین اتحاد ایرویز

انواع پروازهای اتحاد ایرویز

پرواز از استانبول به تهران با ایرلاین اتحاد ایرویز سه نوع اصلی را شامل می‌شود که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم:

پرواز فرست کلاس

پرواز فرست کلاس تفاوت آشکاری با سایر مدل‌های پروازی این ایرلاین دارد و حس بسیار خوبی را به مسافران می‌دهد. صندلی‌های این نوع از پرواز به صورت چرم و جادار به همراه تخت خواب در نظر گرفته شده است. مسافران هر زمان با بستن در می‌توانند فضا را به اتاقی خصوصی تبدیل کرده و حسابی لذت ببرند. تلویزیون با امکان مشاهده انواع برنامه‌ها و فیلم‌ها، شنیدن موسیقی و غذاهای لذیذ از مهم‌ترین امکانات فرست کلاس به شمار می‌رود. چندین نوع غذا توسط سرآشپزهای این ایرلاین در این سفر در دسترس قرار می‌گیرد تا مسافران طبق سلیقه خود عمل کنند.

پرواز بیزینس کلاس

پرواز بیزینس کلاس این ایرلاین تفاوت‌هایی با بیزینس کلاس‌های ایرلاین‌های دیگر دارد. فضای اختصاصی وسیع با طراحی مدرن کابین را نباید از یاد برد که حریمی خصوصی را برای کاربران به وجود می‌آورد. ارتباط با سایر قسمت‌های هواپیما نیز از طریق این فضا راحت است و کاربران اصلا از این نظر اذیت نمی‌شوند. افراد قادر به انتخاب از میان صدها فیلم، انیمیشن و بازی از میان گزینه‌ها هستند و همچنین امکان استفاده از هدست نویزگیر، مانیتور ۱۸ اینچی وجود دارد.

پرواز اکونومی

در نهایت پرواز اکونومی را در ایرلاین ایرویز داریم که آسایش و آرامش را برای آن‌‌ها فراهم می‌کند. صندلی‌های این پرواز نیز استاندارد است و راحتی را روی آن‌ها حس خواهید کرد. سر و شانه‌ها بعد از نشستن در حالت مناسبی قرار می‌گیرند تا در طی پرواز هرگز احساس خستگی نکنید. قسمتی برای قرار دادن پاها در زیر صندلی تعبیه شده است و مسافران امکان دسترسی به انواع لوازم بهداشتی را در طی سفر دارند.

انواع پروازهای اتحاد ایرویز

قیمت ایرلاین اتحاد ایرویز برای سفر به تهران

نمی‌توان تعرفه ثابتی را برای تمام پروازهای ایرلاین اتحاد ایرویز برای سفر از استانبول به تهران در نظر داشت. این قیمت به عوامل گوناگونی بستگی دارد که مسافران با بررسی اکثر این موارد می‌توانند سفر بهتر و اقتصادی‌تری داشته باشند. میزان عرضه و تقاضا در دوره‌های مختلف، کلاس پرواز و نوع کابین آن، زمان رزرو از نظر ساعت روز و ماه، رقابت و شرایط بازار، تعرفه‌های مالیاتی و عوامل اقتصادی همچون قیمت سوخت در این زمینه اثرگذار هستند. در سایت علی بابا می‌توانید اطلاعاتی همچون تعرفه انواع پروازهای این ایرلاین را شاهد باشید.

سخن پایانی؛ شیوه تهیه بلیط استانبول به تهران

ایرلاین اتحاد ایرویز تنها یکی از ایرلاین‌ها در جهان است که خدمات خود را در دسترس ایرانی‌ها قرار می‌دهد. از این خدمات می‌توان سفر به ایران را نام برد تا مسافران بدون دغدغه نسبت به تهیه بلیط آن‌ها اقدام کنند. راه‌های گوناگونی برای تهیه بلیط استانبول به تهران توسط این ایرلاین یا شرکت‌های هواپیمایی دیگر مشاهده می‌شود که از آن‌ها می‌توان به تهیه اینترنتی اشاره داشت. برای این منظور کافی است به بخش مربوط در علی بابا مراجعه و این بلیط را در کمترین زمان ممکن خریداری کنید. در صورت داشتن هر گونه سوال، می‌توانید آن را با تیم علی بابا به صورت تلفنی در میان بگذارید. این تیم به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به کاربران عزیز است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار