کد خبر: ۲۳۵۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۱
عضو سابق کنست اذعان کرد؛
عضو سابق کنست رژیم صهیونیستی به تاثیر حمله‌های کوبنده حزب‌الله علیه مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی اذعان کرد.

فرسوده شدن ارتش «اسرائیل» با ضربات مهلک نیرو‌های رضوانبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع صهیونیست با اشاره به ضربه‌های کوبنده رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان به اشغالگران در شمال فلسطین به فرسوده شدن ارتش این رژیم در برابر رزمندگان حزب‌الله اذعان کردند.

شارون روفا عوفر عضو سابق کنست رژیم صهیونیستی گفت: نیرو‌های رضوان حزب‌الله با ضربات مهلک خود، اسرائیل را فرسوده کرده اند.

وی افزود: ما شمال را از دست داده‌ایم و ده‌ها هزار نفر بیش از نصف سال است که آواره شده‌اند.

در بیانیه حزب‌الله لبنان اعلام شد: زیان‌هایی که حزب‌الله به ما وارد کرده است ۶ برابر بیشتر از جنگ با لبنان (جنگ ۳۳ روزه) است.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار