کد خبر: ۲۳۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
آخرین وضعیت ترافیکی نشان می‌دهد که در حال حاضر ترافیک در محورهای منتهی به مهران و چذابه روان است.
وضعیت ترافیکی در محورهای منتهی به مرزهای کشور عراق نشان می دهد که تردد در این محورها بصورت عادی در جریان است و گره ترافیکی وجود ندارد. همچنین طرح محدوديت‌های ترافيكی به مناسبت ایام اربعین حسینی از یکشنبه یکم آذر شروع شده و تا سه‌شنبه ۱۸ آذرماه ۹۴ ادامه دارد.
همچنین آمارهای ۲۴ ساعت گذشته نشان می‌دهد که در هشتمین روز طرح ترافيكی اربعین تردد در محور منتهی به مرز مهران نسبت به روزهای عادی ۴۷۰ درصد افزایش، در محور منتهی به استان ایلام ۱۵۳ درصد افزایش، در خروجی استان ایلام ۴۹ درصد افزایش و در محور منتهی به چذابه ۳۶ درصد افزایش داشته است. براین اساس وضعیت ترافیکی در استان خوزستان هم نشان می دهد که کاهش ۲۱ درصدی در ورودی و ۳۰ درصدی در خروجی این استان به ثبت رسیده است.

این گزارش می افزاید که میزان نرخ تردد خودروها در هشتمین روز طرح ترافيكی مصادف با یکشنبه ۸ آذر نسبت به روزهای عادی در استان ایلام ۹۴ درصد٬ استان کرمانشاه ۴۶ درصد٬ استان چهارمحال و بختیاری ۴۰ درصد٬ همدان ۲۵ درصد٬ استان خوزستان ۲۲ درصد و استان کهگیلویه و بویر احمد ۱۹ درصد رشد داشته است.

همچنین پیش بینی وضعیت جوی حاکی از این است که از بعداز ظهر روز سه شنبه ۱۰ آذر با ورود یک سامانه بارشی به کشور، استان های ایلام و کرمانشاه، لرستان با بارش باران همراه باشد.

ارسال به


نام:
ایمیل:
* نظر: