کد خبر: ۲۳۵۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵
فروش فوق العاده وانت آریسان 2 دوگانه سوز در دستورکار ایران خودرو قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز، وانت آریسان 2 دوگانه سوز با قیمت جدید در دومین طرح فروش فوق العاده ایران خودرو در سال 1403 عرضه می شود.

ایران خودرویی ها دومین طرح فروش فوق العاده خود در سال 1403 را نیز به عرضه محصول تجاری سبک خود اختصاص دادند.

این طرح فروش فوق العاده حدود دو هفته بعد از اولین طرح فروش فوق العاده این خودروساز استارت خورد. مدیران ایران خودرو دبرای اولین طرح فروش فوق العاده خود نیز آریسان 2 دوگانه سوز را پشت ویترین خود قرار داده بودند.

وانت آریسان 2 دوگانه سوز در اولین دور از فروش فوق العاده در سال جاری با قیمتی حدود 413 میلیون و 700 هزار تومان در دسترس متقاضیان قرار گرفت.

اما مدیران ایران خودرو بعد از حدود دو هفته قیمت این محصول تجاری سبک خود را حول و حوش 200 هزار تومان افزایش دادند.

بنابراین در طرح فروش فوق العاده که از امروز در دستورکار آبی های جاده مخصوص قرار گرفته وانت آریسان 2 دوگانه سوز با قیمتی حدود 413 میلیون و 900 هزار تومان عرضه می شود.

این خودروی تجاری سبک آبی های جاده مخصوص در این طرح فروش فوق العاده در سه رنگ سفید، مشکی متالیک و خاکستری متالیک فروخته می شود.

تحویل این خودرو بعد از واریز وجه و تکمیل فرآیند ثبت نام توسط متقاضیان 90 روز کاری زمان می برد.

این طرح فروش فوق العاده تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت و متقاضیان برای در اختیار گرفتن این خودرو باید به نمایندگی های ایران خودرو مراجعه کنند.

افزایش قیمت آریسان 2 دوگانه سوز در شرایطی اتفاق افتاده که پیش از این ایران خودرویی ها دو قیمت جدید برای پژو پارس با موتور XU7P ( پژو پارس سال) و همچنین پژو پارس سفارشی ELX با موتور XU7P را به متقاضیانی که موعد تحویل خودروی آنها زمستان 1402 بود ابلاغ کردند.

افزایش قیمت سه محصول ایران خودرو در شرایطی است که هنوز سیاست گذار خودرویی به صورت رسمی از مجوز افزایش قیمت کارخانه خودروها رونمایی نکرده است. بنابراین به نظر می رسد ایران خودرویی ها شمشیر را برای متقاضیان از رو بسته اند. باید منتظر ماند و دید واکنش بازار به این افزایش قیمت کارخانه ای چیست و این اقدام ایران خودرو چه تاثیری روی قیمت های بازاری محصولات یاد شده می گذارد.

منبع : اکو ایران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار