کد خبر: ۲۳۶۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۵
مرحله اول همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تحت پوشش در واقع در سال ۹۶ آغاز شده و از طریق سازمان برنامه و بودجه و این صندوق تا ۶ ماهه اول سال ۱۳۹۹ براساس آمارها و مبالغ تخصیصی، انجام شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز،  مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری که موضوع متناسب‌سازی حقوق را به عنوان یکی از مطالبات جدی این جامعه هدف می‌داند، اینگونه درباره اقدامات صورت گرفته در این زمینه توضیح داده و گفت: مرحله اول همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تحت پوشش در واقع در سال ۹۶ آغاز شده و از طریق سازمان برنامه و بودجه و این صندوق تا ۶ ماهه اول سال ۱۳۹۹ براساس آمارها و مبالغ تخصیصی، انجام شده است.

متناسب‌سازی حقوق از مطالبات جدی و به حق بازنشستگان است و باید اجرا شود. تلاش می‌کنیم با در اختیار داشتن ۹ هزار میلیارد تومان، مشکلات بازنشستگان را حل و مطالبات آنها را پرداخت کنیم.

نعمت‌الله ترکی ادامه داد: در مجموع ۹ هزار میلیارد تومان در بودجه ۱۴۰۱ برای این طرح در نظر گرفته شده بود که دولت سهام شرکتی را برای این موضوع به صندوق واگذار کرد که در تلاش هستیم با نقد شدن این سهام متناسب‌سازی را عملیاتی کنیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: قرار است تا شهریور مطالبات مربوط به اجرای طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و البته در مرداد موضوع رتبه‌بندی معلمان و مطالبات فرهنگیان بازنشسته تعیین تکلیف و تسویه شود.

 

منبع : اندیشه معاصر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار