کد خبر: ۲۳۶۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۹
در دهه گذشته، قیمت سیم کارت ۰۹۱۲ رشد چشمگیری داشته است به این صورت که برخی از افراد برای حفظ سرمایه خود به خرید آن روی آورده‌اند.

مخاطب ۲۴- چه سرمایه کم چه سرمایه زیاد، همه افرادی که دارای سرمایه هستند به دنبال حفظ ارزش آن در شرایط کنونی می‌باشند. اولین چیزی که به ذهن هر کسی می‌رسد خرید ملک، خودرو و طلا است. اگر هم در حوزه مالی اطلاعاتی داشته باشند به دنبال بورس و از این دست روش‌ها می‌روند.

اما آیا تا به حال به خرید سیم کارت ۰۹۱۲ فکر کرده‌اید؟
ملک هزینه نگهداری دارد، خودرو دارای استهلاک می‌باشد، طلا ریسک دزدیده شدن و از دست رفتن همیشگی سرمایه را به دنبال دارد، بورس بالا و پایین می‌شود و در یک آن ممکن است سرمایه‌تان از دست برود، اما خرید سیم کارت ۰۹۱۲ این مشکلات را ندارد. می‌پرسید چگونه؟

این سیم کارت طلایی هزینه نگهداری و استهلاک ندارد و در صورت دزدیده شدن، کافیست به یک دفتر پیشخوان دولت مراجعه کنید و مجددا پوکه جدید را تحویل بگیرید. نرخ دلار به صورت مستقیم روی قیمت آن تاثیر می‌گذارد، اما علاوه بر این موضوع، عرضه و تقاضا نیز موثرند و همین امر باعث شده اگر قیمت دلار ۱۰٪ افزایش یابد، قیمت این پیش‌شماره خاص ۳۰٪ افزایش پیدا کند. (درصد‌ها فرضی هستند و صرفا برای درک بهتر مطلب آورده شده‌اند)

این روش سرمایه‌گذاری از آن دسته روش‌های پرسودی است که افراد کمتری به سمت آن رفته‌اند، زیرا بسیاری از افراد صرفا به خرید دلار و سکه روی آورده‌اند و از خرید سیم کارت همراه اول ۰۹۱۲ پرطرفدار غافل مانده‌اند.

حالا چرا پرطرفدار؟ این پیش‌شماره چه مزیت خاصی نسبت به پیش‌شماره‌های دیگر دارد؟
این خط، اولین پیش‌شماره‌ای است که به بازار خرید و فروش سیم کارت عرضه شده و دارای قدمت بالایی است. همین موضوع باعث شده تا اعتبار بالایی نسبت به سایر پیش‌شماره‌ها در تجارت پیدا کند و صاحبین کسب و کار‌ها برای افزایش اعتبار خود از آن استفاده کنند. همچنین بسیاری از افرادی که به برندینگ شخصی اهمیت می‌دهند، از آن برای کسب اعتبار بیشتر استفاده می‌کنند.

این پیش‌شماره دارای کد‌های مختلفی است. کد‌ها از عدد ۰ تا ۹ ارائه شده‌اند و هر کدام قیمت خاص خود را دارند. گران‌ترین کد مربوط به عدد ۱ و ارزان‌ترین آن‌ها عدد ۰ و ۹ هستند؛ بنابراین اگر به دنبال خرید سیم کارت ۰۹۱۲ ارزان هستید به شما کد‌های بالاتر پیشنهاد می‌شود.

با هر بودجه‌ای می‌توانید این سیم کارت طلایی را تهیه کنید. می‌پرسید چگونه؟ به دلیل قیمت بالای این پیش‌شماره نسبت به پیش‌شماره‌های دیگر، امکان خرید سیم کارت ۰۹۱۲ اقساطی نیز فراهم است. به راحتی می‌توانید با تهیه یک شماره دلخواه، سرمایه‌گذاری کنید.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که تا زمانی که اقساط را تسویه نکنید، سیم کارت به نامتان زده نمی‌شود.
راهنمای خرید سیم کارت ۰۹۱۲
اگر تصمیم گرفته‌اید این روش سرمایه‌گذاری پرسود را امتحان کنید باید با چشمان باز خرید کنید. نکاتی که به شما در انتخاب کمک می‌کنند در ادامه گفته می‌شود تا با خیال راحت‌تری مانند یک کارشناس خط، بررسی و خرید کنید.

مهم‌ترین دغدغه هرکسی قیمت است. در بسیاری از موارد قیمت است که تعیین می‌کند یک محصولی را بخریم یا نخریم! در خرید خط ۰۹۱۲ نیز قیمت نقش اساسی را بازی می‌کند، بنابراین باید بدانیم چه عواملی در قیمت این پیش‌شماره موثر هستند:

کد
مرغوبیت
وضعیت
به اولین عدد بعد از پیش‌شماره، کد آن سیم کارت می‌گویند. برای مثال: کد سیم کارت ۰۹۱۲۳ عدد ۳ است. کد‌ها از ۱ {گران‌ترین} تا ۰ و ۹ {ارزان‌ترین} دسته‌بندی شده‌اند؛ بنابراین با توجه به بودجه خود می‌توانید یک کد را انتخاب و خرید نمایید. اما مورد بعدی …

مرغوبیت یک سیم کارت نشان‌دهنده نوع رندی آن خط می‌باشد. هرچه خط رندتر، گران‌تر است. خطوط رند به سادگی به خاطر می‌مانند و همین موضوع باعث شده تا نسبت به خطوط معمولی {غیررند} گران‌تر باشند.

وضعیت یک خط مربوط به کارکرد آن می‌باشد که به طور کلی به دسته‌های زیر تقسیم‌بندی می‌شود:

صفر (خشک، سند سفید)
کم‌کارکرد (در حد صفر)
کارکرده (دست دوم)
همانطور که مشخص است خطوط صفر، گران‌تر هستند. با توجه به مواردی که گفته شد، به راحتی می‌توانید با دید بازتری یک خط ۹۱۲ انتخاب کنید. بهتر است قبل از خرید، لیست قیمت‌ها را دربیاورید تا راحت‌تر بتوانید بررسی کنید. اما در کجا میتوان لیست خطوط را با قیمت به‌روز مشاهده کرد؟

در دفاتر پیشخوان دولت و فروشگاه‌های فروش سیم کارت، لیست محدودی از سیم‌کارت‌ها موجود است، ولی این موضوع به شما کمکی نمی‌کند و شما را برای یک انتخاب بدون استرس به دردسر می‌اندازد. بهترین روش، کمک گرفتن از سایت‌های خرید و فروش سیم کارت است. آیا سایت مطمئنی در این حوزه وجود دارد؟

برچسب ها: سیم کارت
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار