کد خبر: ۲۳۶۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۲
نوزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع ایران با محوریت «چرخش تحول آفرین، هوشمندسازی و داده محوری» به همت انجمن مهندسی صنایع ایران صبح فردا (چهارشنبه) در دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح می شود.

بزرگترین رویداد سالانه مهندسی صنایع کشور فردا آغاز به کار می کند

سیدعلیرضا شجاعی عضو هیأت مدیره انجمن مهندسی صنایع ایران با اعلام این خبر، گفت: مهندسی صنایع یکی از پرکاربردترین رشته های دانشگاهی است بطوریکه دانش آموختگان این رشته نه تنها در حوزه صنعت بلکه در مشاغل متنوع و گوناگون می توانند نقش آفرین بوده و در موفقیت یک کسب و کار اثرگذار باشند.

وی افزود: رشته مهندسی صنایع به افراد تکنیک ها و ابزارهایی می آموزد که با آنها می توان حوزه های مختلفی از جمله فرآیندها، ساختارها و  منابع را در یک کسب و کار بهبود داد و آن را در فضای رقابتی امروز به موفقیت رساند.

شجاعی با اشاره به محور اصلی کنفرانس نوزدهم، گفت: با توجه به تحولات صورت گرفته در دنیا به ویژه تحولات فناوری، مهندسان صنایع در ایجاد نگاه تحولی در بنگاه ها، هوشمندی در کسب و کارها و بهره مندی از داده ها برای حل مسائل و توسعه فعالیت ها نقش به سزایی دارند از این رو محور اصلی کنفرانس امسال «چرخش تحول آفرین، هوشمندسازی و داده محوری» تعیین شد.

وی از حضور و سخنرانی دکتر مهدی غضنفری رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی، رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر و میهمانانی از وزارت صمت و سایر دستگاه‌ها در افتتاحیه کنفرانس مهندسی صنایع خبر داد و اظهار داشت: در این کنفرانس قریب 500 استاد، دانشجو و دانش آموخته رشته مهندسی صنایع حضور داشته و مقالاتی را در محورهای متنوع مهندسی صنایع ارائه می کنند. همچنین جمعی از مدیران و کارشناسان بنگاه های صنعتی و معدنی، بانکی، حوزه فناوری اطلاعات و ... نیز در نشست های تخصصی کنفرانس به ارائه دیدگاه ها و تجربیات خود می پردازند.

یادآور می شود، نوزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع ایران طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 26 و 27 اردیبهشت ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود. علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی کنفرانس به نشانی iiiec.ir مراجعه کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار