کد خبر: ۲۳۶۵۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۲
آینه و شمعدان به‌ویژه از جنس نقره، یکی از اصلی‌ترین لوازمی هستند که عروس و دامادها به همراه خود به خانه می‌برند. اگر قصد خرید اینه شمعدان نقره را دارید، احتمالاً با قیمت‌های بسیار متفاوتی در بازار مواجه شده‌اید که خرید آینه و شمعدان نقره را برای شما سخت کرده است؛ اما ...

آینه و شمعدان به‌ویژه از جنس نقره، یکی از اصلی‌ترین لوازمی هستند که عروس و دامادها به همراه خود به خانه می‌برند. اگر قصد خرید اینه شمعدان نقره را دارید، احتمالاً با قیمت‌های بسیار متفاوتی در بازار مواجه شده‌اید که خرید آینه و شمعدان نقره را برای شما سخت کرده است؛ اما امروزه این مزیت وجود دارد که قیمت‌ها را در سایت‌های مختلف که به‌طور اختصاصی روی این محصولات کار می‌کنند، مقایسه کنید و همچنین، امکان خرید از هنرمندان سراسر کشور به‌ویژه هنرمندان تبریزی نیز فراهم شده است.

ازآنجاکه استفاده از این وسایل در دکوراسیون خانه، روح تازه‌ای به منزل شما می‌بخشد، نمی‌توان از زیبایی‌های نقره غافل شد. به‌علاوه، آینه و شمعدان‌های نقره به حفظ انرژی و سلامتی افراد نیز کمک می‌کنند و امروزه شاهد این هستیم که هنرمندان زیادی با استفاده از طرح‌های مدرن، سعی در گسترش بیشتر این محصولات نقره دارند. اما ازآنجاکه آینه شمعدان نقره ارزان و باکیفیت احتمالاً به‌سختی پیدا می‌شود، برای خریدی بهتر و جذاب‌تر به شما کمک خواهیم کرد.

قیمت آینه شمعدان نقره عروس ارزان

آینه و شمعدان نقره؛ محصول دست هنرمندان تبریزی

ساعت‌ها کار هنرمندان باسابقه بر روی آینه و‌ شمعدان‌ نقره، محصولاتی استثنایی، دیدنی، زیبا و باشکوه را رقم می‌زند که با طرح‌های گل، چهره، اسلیمی، گل و مرغ نمادی از تمایل ما به عشق حقیقی را نشان می‌دهند و چشم هر بیننده‌ای را نوازش خواهد کرد. این هنرمندان در شهرهای اصفهان و تبریز، دو مرکز بسیار مهم در زمینه صنایع‌دستی، به‌ویژه صنایع‌دستی مرتبط با نقره، فعالیت می‌کنند. هنرمندان تبریزی با استفاده از تکنیک قلم‌زنی، محصولاتی بی‌نظیر را خلق می‌کنند. قلم‌زنی بر روی فلزات مختلف ازجمله طلا، برنج، مس و غیره انجام می‌شود. با استفاده از این تکنیک و کندن نقوش مختلف روی نقره، آثار هنری بسیار زیبا و مورد توجهی تولید می‌شود که توجه و تمجید طرفداران بسیاری را جلب می‌کند.

قیمت آینه شمعدان نقره در تبریز

آینه و شمعدان نقره قیمت متفاوتی در فروشگاه‌های مختلف و توسط هنرمندان گوناگون دارد که مهم‌ترین دلیل تفاوت قیمت آن‌ها، فاکتورهایی هستند که این قیمت‌ها را تحت تأثیر خود قرار می‌دهند؛ به همین خاطر است که ممکن است خرید آینه و شمعدان نقره دست دوم را ترجیح دهید.

افرادی که به دنبال خرید آینه نقره یا نقره کریستال و مواردی از این قبیل هستند، احتمالاً با فروشگاه‌هایی مواجه شده‌اند که قیمت‌هایی بسیار پایین‌تر یا بالاتر از حد نرمال بازار ارائه می‌دهند. به نظر شما دلیل این تفاوت قیمت در چیست؟ باید بدانید که قیمت نقره مشخص است و هر وسیله‌ای که از این جنس ساخته شده باشد، قیمت مخصوص به خود را دارد. در بسیاری از مواقع، به دلیل استفاده از متریال نامناسب و غیراصل، قیمت آینه و شمعدان‌ها کمتر از میانگین بازار است؛ به همین دلیل است که همواره توصیه می‌شود برای خرید آینه و شمعدان‌های نقره به فروشگاه‌های معتبری مراجعه کنید که از نظر اصالت کالا و کیفیت ساخت آن، مطمئن هستند. فاکتور دیگری که بر قیمت آینه شمعدان نقره در تبریز اثر دارد، ظرافت‌ها و ریزه‌کاری‌هایی هستند که بر روی محصول اجرا می‌شوند. به عنوان مثال، محصولات ساخت دست برخی هنرمندان ممکن است حتی بیش از 3 ماه زمان ببرد.

ازجمله محبوب‌ترین مدل‌های آینه و شمعدان نقره و قیمت حدودی ساخت آن‌ها، شامل:

  • آینه تاج‌دار دو حاشیه: 26.700.00 تومان

  • آینه گهواره کوچک رومیزی: 7.900.00 تومان

  • آینه و شمعدان مدل کنار انگور: 31.600.00 تومان

  • آینه و شمعدان گهواره‌ای: 52.000.000 تومان

  • آینه کابینتی مدل اشکی: 36.720.000 تومان

  • آینه کابینتی بیضی بدون تاج: 35.900.000 تومان

قیمت آینه شمعدان نقره عروس ارزان

خرید آینه و شمعدان نقره عروس برای سفره عقد

یکی از اولین کارهایی که عروس و داماد معمولاً انجام می‌دهند، خرید آینه شمعدان نقره برای سر سفره عقدشان است. آینه شمعدان می‌تواند برای دکور هر خانه‌ای مناسب باشد، اما برای تازه‌عروس و دامادها، یکی از المان‌های اساسی است. به همین دلیل، بایستی توجه زیادی به اصالت نقره و طرح شیک آن داشته باشند.

خرید آینه و شمعدان نقره برای سفره هفت‌سین

در میز سفره هفت‌سین، آینه‌ و شمعدان‌های نقره‌ای قرار می‌گیرند. این کار تنها به منظور زیبایی و تزئین سفره نیست، بلکه دارای معنای خاصی است. آینه در اینجا نمادی از روشنایی و آینده‌ای خوب است. شمعدان‌ها همچون دو آتشدان، نه‌تنها نور، بلکه گرما را فراهم می‌کنند. این نماد بر روی شمعدان‌ها نشان از روشنگری و شادی است که افراد آرزو دارند، آن‌ها را در طول سال جاری به دست بیاورند. اگر قصد خرید آینه شمعدان نقره ارزان برای سفره هفت‌سین را دارید، حتماً به سراغ فروشگاهی معتبر بروید تا از کیفیت و اصالت کالاهای آن‌ها مطمئن باشید؛ در غیر این صورت، ممکن است آینه و شمعدان نقره شما تغییر رنگ دهد و به دلیل متریال نامناسب، از بین برود.

نکات مهم جهت نگهداری از آینه شمعدان نقره

آینه شمعدان‌های نقره قیمت پایینی هم ندارند و ازآنجاکه نقره فلز حساسی است، نگهداری از آن از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار است. این محصولات نقره‌کاری‌شده نیاز به مراقبت زیادی دارند و عوامل متعددی هستند که می‌توانند سبب سیاه شدن نقره و از دست دادن حالت اولیه آن شوند. اگر قصد خرید آینه و شمعدان نقره دست دوم را دارید، حتماً به رنگ و کدر بودن آن دقت داشته باشید.

مورد دیگر آن است که احتمال دارد آینه و شمعدان شما کمی کدر شود؛ در این شرایط اصلاً نگران نباشید، چراکه می‌تواند نشانه‌ای برای اصل بودن جنس نقره باشد. درصورتی‌که آینه شمعدان نقره شما به هر دلیلی خیس شد، حتماً آن‌ها را با پارچه غیرپشمی تمیز کنید و به هیچ عنوان برای شستن آن‌ها، از انواع شوینده‌ها استفاده نکنید.

قیمت آینه شمعدان نقره عروس ارزان

کلام آخر

همان‌طور که می‌دانید، آینه شمعدان از ملزومات خرید عروسی است و ازآنجاکه برای خرید یک ست زیبا و باشکوه، احتمالاً با قیمت‌های متنوعی روبه‌رو شده‌اید، خرید سخت‌تر می‌شود. آینه و شمعدان نقره قیمت متفاوتی در فروشگاه‌های مختلف دارد و اصلی‌ترین دلیل آن می‌تواند جنس نقره، ریزه‌کاری‌ها و ظرافت کار روی آن باشد؛ اما مهم‌تر از همه این است که برای داشتن یک ست باکیفیت که جلوه‌ای خاص به خانه شما می‌بخشد، باید به سراغ مجموعه‌ای معتبر با سابقه درخشان در این زمینه بروید. آینه نقره و شمعدان‌ها باید با مهارت و ظرافت خاصی ساخته شوند و در این میان، از هنر دست هنرمندان تبریزی نمی‌توان غافل شد. مجموعه نقره سینا یکی از همین مجموعه‌های باسابقه است که از سال 1368، با ایجاد نوآوری در صنایع‌دستی تبریز، همواره درخشیده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار