کد خبر: ۲۳۶۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۸
شیراز شهر تاریخی و خوش آب‌وهوای استان فارس به قطب گردشگری بسیار مهمی از سوی ایرانی‌ها و توریست‌های خارج از کشور تبدیل‌شده است. مگر می‌شود به شیراز در فصل اردیبهشت سفر داشت و از بوی شکوفه‌های بهارنارنج سرمست نشد؟ مگر می شو به شهر شعر و ادب ایران سفر کرد و از تخت جمشید بزرگ‌ترین و نام‌آورترین بنای تاریخی جهان بازدید نکرد. با سفر به شیراز می‌توانید یکی از منحصربه‌فردترین ایران‌گردی‌های خود را به ثبت برسانید. برخی از افراد برای معرفی ایران به دوستان خارجی خود در قدم اول شیراز را معرفی می‌کنند چرا...

بهترین‌های هتل شیراز ۵ ستاره

شیراز شهر تاریخی و خوش آب‌وهوای استان فارس به قطب گردشگری بسیار مهمی از سوی ایرانی‌ها و توریست‌های خارج از کشور تبدیل‌شده است. مگر می‌شود به شیراز در فصل اردیبهشت سفر داشت و از بوی شکوفه‌های بهارنارنج سرمست نشد؟ مگر می شو به شهر شعر و ادب ایران سفر کرد و از تخت جمشید بزرگ‌ترین و نام‌آورترین بنای تاریخی جهان بازدید نکرد. با سفر به شیراز می‌توانید یکی از منحصربه‌فردترین ایران‌گردی‌های خود را به ثبت برسانید. برخی از افراد برای معرفی ایران به دوستان خارجی خود در قدم اول شیراز را معرفی می‌کنند چراکه این شهر در هر فصلی جذابیت‌های خاص خود را برای شما به همراه دارد. از همین رو برای توریست‌ها و گردشگران خارجی و داخلی که قدری برای اقامت در یک هتل سخت پسند هستند، هتلی تأسیس‌شده است که نظیر آن را در هیچ جای ایران مشاهده نخواهید کرد. هتل شیراز یکی از محبوب‌ترین هتل‌های پنج ستاره شیراز برای گردشگران است که در ادامه قصد معرفی بهترین‌های آن را با شما داریم این همراهی قطعاً آورده‌های ایدئالی را برای شما به همراه خواهد داشت پس همراه ما باشید.

بهترین‌های هتل شیراز

برای اینکه بتوانید ماجراجویی متفاوتی را در شیراز دنبال کنید در قدم اول نیاز است در یک اقامتگاه ایدئال بساط سفر را مهیاسازید و سپس از این ماجراجویی لذت ببرید. پیشنهاد ما به شما هتل شیراز است که در ادامه دلیل این اهمیت را با شما در میان خواهیم گذاشت.

 هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز به لحاظ تنوع فضایی در میان بهترین هتل‌های ایران جای دارد. این هتل دارای پنج سالن همایش مجهز با حداکثر گنجایش 700 نفر بوده و از امکان میزبانی از انواع مراسم نظیر نشست‌های بین‌المللی، بزرگداشت‌ها و مراسم مجلل عقد و عروسی برخوردار است. این هتل همچنین با گردآوری بسیاری از محصولات معتبر و برندهای ملی و بین‌المللی درفضایی تجاری در مجاورت لابی اصلی هتل، امکان خرید، به‌ویژه خرید سوغات شیراز در کم‌ترین زمان ممکن را برای مسافران فراهم آورده است.

از دیگر امکانات هتل بزرگ شیراز می‌توان به دو مجموعه ورزشی مجزا ویژه آقایان و بانوان اشاره کرد. این مجموعه دارای امکانات بسیاری نظیر استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی و اتاق ماساژ بوده و استفاده از خدمات آن در ساعات خاص برای مسافران هتل رایگان خواهد بود.

با هتل شیراز بیشتر آشنا شویم

با هتل شیراز بیشتر آشنا شویم

برای اقامت در این هتل لوکس و زیبا نیاز است به شرق شیراز بروید. این بنا با سرمایه‌گذاری خصوصی در این منطقه گردشگری تأسیس‌شده است. هتل شیراز یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های توریستی است که تقریباً ۴۰۰۰۰ متر زیربنای آن است. اتاق‌ها در ۱۴ طبقه بر اساس استانداردهای یک هتل ۵ ستاره طراحی و ساخته‌شده‌اند. شما با حضور در این هتل می‌توانید از سه نوع اتاق دبل، اتاق تویین و سوییت کانکت متناسب با نیاز خود بهره‌مند شوید. تقریباً ۱۵۸ اتاق در کنار ۲۵۳ تخت برای شما در نظر گرفته‌شده است که صفرتا صد نیازهای شمارا سبک طراحی متمایز اتاق‌ها پوشش خواهد داد. از بااهمیت‌ترین گزینه‌های که برای طراحی این هتل در نظر گرفته‌شده است تم رنگی اتاق‌ها و هر طبقه این هتل است. همین‌قدر کافی است که بدانید هرچقدر هتل به طبقات بالا نزدیک‌تر می‌شود رنگ فضای داخلی هر طبقه تیره‌تر از طبقه قبلی در نظر گرفته می‌شود.

بهترین موقعیت مکانی هتل شیراز

شاید از خود بپرسید باوجود هتل‌های پنج ستاره لوکس دیگری که در شیراز برای مهمان‌ها فراهم‌شده است چرا ما به شما هتل شیراز را برای اقامت در این شهر توصیه می‌کنیم. باید به شما بگویم موقعیت جغرافیایی بسیار عالی این هتل سبب شده است تا شما به دروازه قرآن، موزه پارس، مسجد جامع عتیق، خانه شاپوری، مسجد نصیرالملک، باغ‌های شیراز، آب‌انبار وکیل، حمام وکیل، تخت جمشید، حافظیه، آرامگاه سعدی و فرودگاه در نزدیک‌ترین موقعیت مکانی قرار داشته باشید.

بهترین خدمات ورزشی هتل شیراز

سالن‌های ورزشی که در هتل شیراز برای شما در نظر گرفته‌شده است تا زمانی که شما در این هتل اقامت داشته باشید شمارا از حضور در هر باشگاه ورزشی بی‌نیاز می‌کند. در این مجموعه که زیربنای در حدود ۵۰۰۰ مترمربع دارد. دو بخش مجزا برای خانم‌ها و آقایان در نظر گرفته‌شده است که در هر ساعتی در طی روز می‌توانید به ورزش در این مکان بپردازید. همچنین وجود استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، اتاق‌های مخصوص انواع ماساژ، صخره‌نوردی، حوضچه آب سرد، فضای شیشه‌ای استخر و موسیقی آرامش‌بخش زیرآب از برترین خدمات تفریحی این هتل پنج ستاره به شمار می‌آید.

برترین‌ها از منظر جلسات کاری و جشن‌ها

برترین‌ها از منظر جلسات کاری و جشن‌ها

سالن‌های همایش در هتل‌ها عموماً یک سالن است که برای رزرو آن ها گاها نیاز است چند روز را در صف منتظر بمانید. حال اگر بخواهیم از برترین مزیت هتل شیراز برای شما بگویم وجود ۵ سالن همایش برای مناسبت‌های مختلف شما است. هرکدام از این سالن‌ها با ظرفیت مشخص و دیزاین متفاوت برای جشن‌ها و مناسبت‌های کاری شما در پیش رویتان قرار داده می‌شود؛ مثلاً سالن فرصت شیرازی را می‌توانید برای کلاس آموزشی، کلاس کارگاهی، مراسم عروسی و ختم در کنار سمینار با ظرفیت ۱۰۰ نفر رزرو کنید. سالن شوریده شیرازی برای مدیران به جهت برگزاری جلسات کاری ۲۵ نفره آماده خدمت‌رسانی به شما است. سالن وصال شیرازی عموماً برای مراسم عروسی و نامزدی با ظرفیت ۶۰۰ نفر رزرو می‌شود. سالن همای شیرازی هم برای مراسم محدودتر با ظرفیت ۱۰۰ نفر از مهمان‌های شما پذیرایی می‌کند.

برترین پذیرایی در هتل شیراز

بعد از اقامت پذیرایی از مهم‌ترین خدمات یک هتل محسوب می‌شود. تنوع غذایی را در رستوران‌های این هتل پنج ستاره به‌راحتی می‌توانید با سبک‌های متمایز تجربه کنید. رستوران دریایی، رستوران ایتالیایی، رستوران پانارامیک و رستوران ایرانی همراه با یک کافی‌شاپ در طبقات ششم، چهارم، سیزدهم و لابی هتل از ساعت ۷ تا ۱ نیمه‌شب آماده خدمت‌رسانی به مهمان‌های هتل خواهد بود.

کلام آخر در مورد برترین‌های هتل شیراز

همان‌طور که در مقاله پیش رو مطالعه کردید همه‌چیز در این هتل لوکس و مجلل به بهترین شکل ممکن برای توریست‌ها و گردشگران شیرازی مهیا شده است. از دیزاین داخلی اتاق‌ها گرفته تا خدمات پذیرایی در هر طبقه سبک متفاوتی را به خود اختصاص داده است. در این میان می‌توانیم به خدمات ورزشی و تفریحی در کنار سالن‌های همایشی که برای برگزاری سمینارها و جشن‌ها و مناسبت‌های متمایز شما در پیش رویتان قرار داده می‌شود هم اشاره‌ای داشته باشیم. بدون شک با اقامت در هتل شیراز نه‌تنها از فضای داخلی آن نهایت لذت را خواهید برد که تجربه منحصربه‌فردی را از شیراز گردی خواهید داشت.

 

سفر کارت علی بابا

راستی اگر نگران هزینه های سفر خود هستید علی بابا راه حل مناسبی برای کاهش هزینه های شما پیدا کرده است!

شاید تصور کنید که علی بابا تنها محصولات مربوط به سفر از جمله رزرو اقامتگاه و هتل، خرید بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس

و خرید تورهای گردشگری را دارد. علی بابا یک محصول جدید به محصولات سفر خود اضافه کرده است که با نام سفر کارت

علی بابا شناخته می‌شود. این سفر کارت یک اعتبار مشخص دارد که با استفاده از کد آن، به میزان اعتبار سفر کارت،

تخفیفی به شما تعلق می‌گیرد. اما خرید سفر کارت علی بابا چقدر طول می‌کشد؟ 

سفارش سفر کارت علی بابا، تنها به چند دقیقه زمان نیاز دارد و فرایند سخت و پیچیده‌ای هم ندارد. برای سفارش این سفر

کارت، می‌توانید از سایت علی بابا یا آدرس ایمیل آن اقدام کنید.

در گوگل، کلمه سفر کارت علی بابا را سرچ کرده و وارد صفحه سفر کارت علی بابا شوید. در همان صفحه اصلی سایت، یک

کادر با عنوان «ثبت درخواست» وجود دارد. بر روی آن کلیک کرده و فرم مربوطه را پر کنید. اطلاعات موردنیاز در فرم را به دقت وارد

کنید تا ثبت درخواست شما به مشکل برنخورد. پس از تکمیل فرم، آن را تایید کنید و منتظر تماس کارشناسان سایت علی بابا

باشید. این مدت انتظار برای تماس، زیاد طول نمی‌کشد و معمولا بین یک الی پنج ساعت است. پس از تماس نیز فرایند طراحی

و تولید سفر کارت شما شروع شده و در اولین فرصت برای شما ارسال می‌شود.  

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار