کد خبر: ۲۳۶۷۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۴
یکی از بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال برای شبکه اتریوم و بلاک چین‌های سازگار با ماشین مجازی اتریوم، کیف پول متامسک است که در کنار امنیت بالا و کاربری آسان، امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال را به کاربران می‌دهد. به همین دلیل است که آموزش خرید اتریوم در متامسک به یکی از جالب‌ترین موضوعات برای کاربران تبدیل شده است.

خرید اتریوم در متامسک

یکی از بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال برای شبکه اتریوم و بلاک چین‌های سازگار با ماشین مجازی اتریوم، کیف پول متامسک است که در کنار امنیت بالا و کاربری آسان، امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال را به کاربران می‌دهد. به همین دلیل است که آموزش خرید اتریوم در متامسک به یکی از جالب‌ترین موضوعات برای کاربران تبدیل شده است.

در این مقاله ابتدا به معرفی کیف پول متامسک و ویژگی‌های شگفت‌انگیز آن پرداخته و سپس به بررسی روش‌های مختلف خرید اتریوم در متامسک می‌پردازیم. با بررسی راه‌های مختلف و محدودیت‌های هر یک، بهترین مسیر را برای کاربران ایرانی مشخص کرده و در نهایت به آموزش خرید اتریوم در کیف پول متامسک می‌پردازیم. 

 

خرید اتریوم در متامسک

متامسک (Metamask) به عنوان یکی از پرکاربردترین کیف پول‌های ارز دیجیتال شناخته می‌شود که به کاربران امکان می‌دهد تا اتریوم و سایر توکن‌های ERC-20 را ذخیره، ارسال و دریافت کنند. این کیف پول به صورت یک افزونه برای مرورگرها و اپلیکیشن موبایلی عرضه شده و امکانات متنوعی را برای مدیریت ارزهای دیجیتال در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

به صورت کلی، کیف پول‌های ارز دیجیتال امکان انتقال و نگهداری ارزهای دیجیتال را برای کاربران فراهم می‌کنند؛ با این وجود به دلیل اعتماد و استقبال کاربران از متامسک، این کیف پول، امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال را هم به کاربران می‌دهد. کاربران فضای ارزهای دیجیتال ممکن است به دلایل متفاوتی نخواهند از صرافی‌های متمرکز برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال استفاده کنند و برای انجام تراکنش‌های خود به سراغ پلتفرم‌های غیرمتمرکز بروند.

 

کیف پول متامسک یکی از پلتفرم‌هایی است که خدمات خرید و فروش را نیز به کاربران خود ارائه می‌دهد. امکان خرید اتریوم در متامسک از قابلیت‌های مهم این کیف پول است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند به راحتی و بدون نیاز به صرافی‌های متمرکز، اتریوم خریداری کنند. این فرایند از طریق گزینه‌های مختلفی که در متامسک فراهم شده است، انجام می‌پذیرد که شامل خرید مستقیم اتریوم از طریق کارت‌های اعتباری و بانکی یا سایر روش‌های پرداخت است.اگر از Trustwallet استفاده می‌کنید می‌توانید مقاله فروش اتریوم در تراست ولت را بررسی کنید. 

 

آموزش خرید اتریوم در متامسک

پیش از آغاز فرایند خرید اتریوم در متامسک، کاربران باید نرم افزار این کیف پول را روی موبایل خود نصب کنند. برای این کار، کافی است به پلی استور یا وبسایت کیف پول متامسک مراجعه کرده و فایل نرم‌افزار آن را نصب کنید. برای استفاده از متامسک در مروگر نیز امکان دانلود افزونه مرورگر برای کاربران وجود دارد. پس از نصب برنامه متامسک، وارد برنامه شوید و توضیحات اولیه متامسک را مطالعه کرده و وارد بخش ساخت کیف پول شوید.

 

در این صفحه شما می‌توانید بین وارد کردن اطلاعات کیف پول موجود قبلی و ساخت کیف پول جدید، یکی را انتخاب کنید. اگر کیف پول قبلی دارید می‌توانید با وارد کردن عبارت بازیابی کیف پول خود را فعال کنید. در غیراینصورت یک کیف پول جدید ساخته و عبارت بازیابی خود را ذخیره کنید و مراحل نهایی را برای ساخت کیف پول خود دنبال کنید.

 

خرید مستقیم اتریوم در متامسک

امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال در متامسک به واسطه گزینه‌های متنوعی که این پلتفرم در اختیار کاربران قرار می‌دهد، وجود دارد. این گزینه‌ها شامل خرید مستقیم ارزهای دیجیتال با استفاده از فیات از طریق کارت‌های اعتباری، بانکی و دیگر روش‌های پرداخت می‌باشد. در این روش کاربر پس از ورود به اپلیکیشن روی گزینه buy کلیک کرده و وارد صفحه انتخاب منطقه می‌شود.

 

خرید اتریوم در متامسک

 

همانطور که مشاهده می‌کنید، ایران در لیست کشورهای حمایت شده برای خرید اتریوم در متامسک وجود ندارد و حتی اگر کاربر ایرانی کشور دیگری را هم انتخاب کند، همچنان باید از روش‌های پرداخت بین‌المللی استفاده کند که در ایران ممکن نیست. این وضعیت موجب شده است که بسیاری از کاربران ایرانی به دنبال روش‌های جایگزینی مانند سوآپ ارزهای دیجیتال باشند تا بتوانند از خدمات خرید اتریوم در متامسک استفاده کنند.

 

آموزش خرید اتریوم در متامسک با سوآپ

سوآپ کردن فرایندی است که در آن، کاربر توکن خود را با توکن دیگری عوض می‌کند و در این مسیر، از ارز فیات استفاده نمی‌کند. سوآپ اتریوم در متامسک یک جایگزین مناسب برای افرادی است که امکان خرید اتریوم در متامسک را به صورت مستقیم ندارند. در این روش کاربران باید ابتدا یک توکن شبکه‌ اتریوم یا شبکه‌های پشتیبانی شده در اتریوم را خریداری کرده و به متامسک انتقال دهند و در ادامه مسیر خرید خود را دنبال کنند. دقت کنید برای این کار باید توکن بومی شبکه را هم خریداری کنید.

 

برای خرید اتریوم در متامسک با استفاده از قابلیت Swap می‌توان از شبکه اصلی اتریوم یا دیگر شبکه‌هایی که با EVM سازگار بوده و امکان خرید اتریوم را دارند استفاده کرد. در حال حاضر بسیاری از پروژه‌های لایه دوم اتریوم امکان خرید اتریوم در متامسک را به کاربران می‌دهند و کاربران با داشتن رمز ارزهای دیگر در کیف پول خود می‌توانند از قسمت Swap به خرید اتریوم در متامسک بپردازند. 

 

توجه داشته باشید که برای پرداخت هزینه کارمزد تراکنش‌های سواپ نیاز به داشتن کوین بومی شبکه است که در شبکه اتریوم و بسیاری از لایه دوم‌های آن این رمز ارز همان اتریوم است. پس داشتن مقداری از اتریوم برای خرید اتریوم در متامسک با گزینه سواپ لازم است و در صورت نداشتن آن تنها راه خرید اتریوم از صرافی‌های متمرکز مثل صرافی ارز دیجیتال رابکس و انتقال آن به کیف پول است. برای خرید اتریوم در متامسک گزینه Swap را برای شبکه مورد نظر خود در کیف پول انتخاب کنید. 

 

انتخاب ارز برای خرید اتریوم در متامسک

 

در پنجره باز شده ارزی که قصد دارید با آن اتریوم خریداری کنید را انتخاب نمایید. به عنوان نمونه، ما برای سوآپ، ارز دیجیتال تتر را انتخاب کردیم. سپس اتریوم را به عنوان ارز مقصد انتخاب و مقدار توکن مورد نظر برای تبدیل را مشخص کنید. پس از تأیید تمام جزئیات، تراکنش را تایید کنید. با پرداخت کارمزد شبکه برای انجام تراکنش در شبکه  و اتمام موفقیت‌آمیز تراکنش، اتریوم خریداری شده به کیف پول متامسک شما افزوده خواهد شد.

 

خرید اتریوم در متامسک با سوآپ

سوآپ اتریوم در متامسک بهترین انتخاب کاربران ایرانی برای خرید اتریوم در متامسک است. با این حال به دلیل اینکه اتریوم خود کوین پرداخت هزینه تراکنش‌ها در شبکه اتریوم و بسیاری از لایه دوم‌های آن است، در صورت نداشتن مقداری از آن در کیف پول کاربران نیاز دارند با استفاده از یک صرافی متمرکز مثل رابکس که از انتقال اتریوم در بیشتر شبکه‌ها پشتیبانی می‌کند، مقداری اتریوم خریداری کرده و به کیف پول خود انتقال دهند.

 

خرید اتریوم در متامسک با استفاده از سواپ با سرعت بسیار بالایی انجام می‌شود و کارمزد پایینی دارد. علاوه‌براین، استفاده از متامسک به احراز هویت نیازی ندارد. از طرفی، در صورت بالا بودن نوسان در بازار، احتمال اختلاف میان قیمت مورد نظر کاربر و قیمت متامسک وجود دارد. همچنین متامسک ممکن است از سوآپ همه ارزهای دیجیتال پشتیبانی نکند. برای آموزش خرید و فروش اتریوم | نحوه خرید فروش اتریوم در ایران می‌توانید مقاله را مطالعه کنید.

 

جمع‌بندی

در این مقاله روش‌های خرید اتریوم در متامسک مورد بررسی قرار گرفت. به دلیل محدودیت‌های مالی، کاربران ایرانی نمی‌توانند به صورت مستقیم با استفاده از کارت‌های بانکی و پرداخت ارز فیات اقدام به خرید اتریوم در متامسک کنند، اما می‌توانند با استفاده از گزینه سوآپ، این ارز دیجیتال را خریداری کرده و آن را معامله یا هولد کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار