کد خبر: ۲۳۶۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱
آژانس دیده‌بان راژکس، روز سه‌شنبه ۲۲ خردادماه، دومین رویداد تخصصی کانورت‌‌ (Convert) را با موضوع CRO در هتل قلب تهران برگزار کرد.

برگزاری دومین رویداد تخصصی کانورت‌‌ (Convert) با موضوع CRO

به گزارش تجارت آنلاین، در ابتدای این رویداد، مهرداد نظری، استراتژیست دیجیتال مارکتینگ آژانس راژکس درباره‌ی فلسفه Convert و اهمیت برگزاری رویدادهای تخصصی در حوزه‌های مربوط به مارکتینگ صحبت کرد. نظری، توضیح داد که سلسله رویدادهای کانورت که مسئولیت اجتماعی آژانس راژکس است، با هدف هم‌افزایی دانش بازاریابی دیجیتال و انتقال تجربه فعالان این حوزه برگزار می‌شود.

ارسلان ابراهیمی، مدیر دیجیتال مارکتینگ خودرو ۴۵ در این رویداد درباره CRO Mindset سخنرانی کرد و مدل‌های کارآمد بهبود جریان مالی در سازمان‌ها را شرح داد. ابراهیمی، توضیح داد که نیازهای مشتریان را نمی‌توان با ابزارهای بازاریابی حل کرد و برای آن‌که فروش افزایش یابد، باید به سوالاتی که مخاطب پس از ورود به یک سایت از خود می‌پرسد، به درستی پاسخ داده شود تا نرخ تبدیل افزایش یابد.

در دومین رویداد کانورت، حمیدرضا سلیمانی، مدیر بازاریابی صباویژن از داستان‌سرایی و تاثیر آن در افزایش فروش و بهبود جریان مالی گفت. به گفته مدیر بازاریابی صباویژن، کسب‌وکارها معمولاً خودشان را در نقش قهرمان داستان‌ می‌بینند، در حالی‌که باید در داستان‌سرایی کسب‌وکار، مشتری را قهرمان دانست و کسب‌وکار در این سفر قهرمانی، نقش مرشد و همراه را ایفا کند تا درگیر «ترین»‌ها نشود و نیازهای مشتریان را بشناسند.

rajex_3807

در ادامه این رویداد، مجید منوچهری، مدیر ارشد درآمد شرکت اسمارتک، علی کارخانه، رئیس خانه خلاقیت مالی پلنت، محسن رهبرنیا، مدیر اجرایی فناوری دانشگاه شریف و ارسلان ابراهیمی، مدیر دیجیتال مارکتینگ خودرو ۴۵ درباره «خلق جریان‌های مالی در سازمان‌ها» گفت‌وگو کردند.

در این پنل، مجید منوچهری، مدیر ارشد درآمد شرکت اسمارتک، توضیح داد که عنوان شغلی CRO در ایران خیلی کم است و این موقعیت شغلی در همه سازمان‌ها مناسب نیستند. علی کارخانه، رئیس خانه خلاقیت مالی پلنت نیز در این پنل، نقش فرهنگ سازمانی را در ارتقای CRO پررنگ دانست. ارسلان ابراهیمی نیز توضیح داد که فعالان حوزه بازاریابی با استفاده از فناوری‌های نوین و تعامل با دیگر بخش‌های شرکت می‌توانند نقش تاثیرگذاری در افزایش جریان‌های مالی داشته باشند. محسن رهبرنیا نیز با تاکید بر اهمیت شناخت مخاطب و مشکلاتی که به‌خاطر آن قصد استفاده از خدمات یا محصولات یک شرکت را دارد، گفت که بدون نیازسنجی و تعامل با مشتریان نمی‌توان جریان مالی را در شرکت‌ها افزایش داد.

راژکس، ری‌برند کرد

رضا مهدوی که در زمینه مشاور بازاریابی فعالیت می‌کند در دومین رویداد کانورت، توضیح داد که برندها برای توسعه گاهی باید ری‌برند کنند و این موضوع سبب تحول آن‌ها می‌شود. درسا رشتی، مدیرعامل آژانس راژکس، آخرین سخنران این رویداد بود. رشتی، گفت که با توجه به نیازهای متنوع مشتریان راژکس، آن‌ها تصمیم گرفتند در اکوسیستم دیجیتال مارکتینگ یک آژانس دیده‌بان باشند و با نظارت روی کار متخصصین، مشاوره و ارائه گزارشات دقیق به کارفرمایان و ساده‌سازی اصطلاحات دشوار، به‌عنوان یک داور و مترجم میان کارفرمایان و متخصصین عمل کنند.

rajex_3812
مدیرعامل آژانس راژکس گفت که شعارشان تحت کنترل قرار دادن همه چیز با چیدن استراتژی‌ها و مشاوره‌های دقیق و متناسب با کسب‌وکارهاست. گفتنی است، برای اطلاع از رویدادهای کانورت و کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی آژانس دیده‌بان راژکس، می‌توان به سایت یا صفحه اینستاگرام راژکس مراجعه کرد.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: