کد خبر: ۲۳۷۰۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۶
کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) تحقیقات خود در مورد پروتکل بلاکچین اتریوم 2.0 را بسته است. این مطلب را شرکت ارز دیجیتال Consensys در پستی در پلتفرم رسانه اجتماعی X در اواخر روز سه شنبه اعلام کرد.

به گزارش نبض بورس، ترجمه: پویا احمدی | کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) تحقیقات خود در مورد پروتکل بلاکچین اتریوم 2.0 را بسته است. این مطلب را شرکت ارز دیجیتال Consensys  در پستی در پلتفرم رسانه اجتماعی X در اواخر روز سه شنبه اعلام کرد.

این شرکت در آوریل برای اعتراض به تنظیم مقررات بلاکچین اتریوم توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، دادخواستی برای صدور دستور منع علیه این کمیسیون تنظیم مقررات مالی تنظیم کرد.

جوزف لوبین، بنیانگذار  Consensys، روز چهارشنبه گفت که تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا برای بستن این تحقیقات، "پیروزی قابل توجهی" برای اتریوم است.

لوبین که همچنین یکی از بنیانگذاران ارز دیجیتال اتر است، در پستی در X گفت: «در حالی که از این پیشرفت استقبال می کنیم، این کافی نیست. ما باید همچنان هوشیار باشیم و به حمایت از قوانین شفاف و عادلانه ای که به شکوفایی نوآوری کمک می کند، ادامه دهیم.»

Consensys  اعلام کرد که به پیگیری دادخواست خود برای صدور حکمی از دادگاه ادامه خواهد داد که نشان دهد کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا مجوز قانونی برای تنظیم رابط های کاربری نرم افزار کنترل شده توسط کاربر که روی اتریوم یا بلاکچین اتریوم ساخته شده اند، ندارد.

سخنگوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا گفت که این کمیسیون در مورد وجود یا عدم وجود یک تحقیق احتمالی اظهار نظری نمی کند.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ماه گذشته درخواست‌های Nasdaq، CBOE و NYSE برای فهرست کردن صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) مبتنی بر اتر را تایید کرد. این یک پیروزی غیرمنتظره برای صنعت ارزهای دیجیتال بود که انتظار داشت SEC، این درخواست‌ها را رد کند.

 

منبع: Reuters

برچسب ها: ترجمه ، پویا احمدی ، اتریوم ، SEC
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار