کد خبر: ۲۳۷۰۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۴
تالار عروسی هتل اسپیناس بلوار کشاورز چه امکاناتی دارد؟ در تهران فضاهای تاریخی و دیدنی بسیاری وجود دارد که یکی از این خیابان ها، بلوار کشاورز است که علاوه بر دیدنی های زیاد، هتل اسپیناس بلوار کشاورز را نیز در خود جای داده است. این هتل با داشتن کارکنانی مجرب و کار دیده و تجهیزاتی مدرن، به بهترین شکل از شما پذیرایی می‌کنند و اقامتی به یادماندنی برای شما رقم می‌زنند.

هتل اسپیناس بلوار کشاورز

تالار عروسی هتل اسپیناس بلوار کشاورز چه امکاناتی دارد؟ در تهران فضاهای تاریخی و دیدنی بسیاری وجود دارد که یکی از این خیابان ها، بلوار کشاورز است که علاوه بر دیدنی های زیاد، هتل اسپیناس بلوار کشاورز را نیز در خود جای داده است. این هتل با داشتن کارکنانی مجرب و کار دیده و تجهیزاتی مدرن، به بهترین شکل از شما پذیرایی می‌کنند و اقامتی به یادماندنی برای شما رقم می‌زنند.

درباره هتل اسپیناس بلوار کشاورز

هتل اسپیناس بلوار کشاورز یکی از زیباترین و مجهزترین هتل های کشور است که مطابق استانداردهای جهانی ساخته شده است. این هتل ۵ ستاره، یکی از هتل های بین‌المللی و لوکس تهران است که سالن های باشکوه و مجللی برای برگزاری عروسی، مجالس، همایش‌ها و سمینارها دارد. امکانات فوق پیشرفته هتل اسپیناس بلوار کشاورز مانند؛ تنوع اتاق ها، رستوران و کافه های مختلف و تعداد بالای تالارها و سالن‌های این هتل سبب شده تا محبوبیت ویژه‌ای بین گردشگران داشته باشد. تنها عیب هتل اسپیناس بلوار کشاورز واقع شدن در منطقه‌ای شلوغ و پر رفت و آمد با ترافیک زیاد است.

آدرس: تهران، میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، شماره ۱۲۶، تالارهای پذیرایی هتل اسپیناس

هتل اسپیناس بلوار کشاورز کجاست

امکانات هتل اسپیناس بلوار کشاورز

در هتل اسپیناس بلوار کشاورز علاوه بر سالن های چند منظوره، امکانات دیگری نیز برای رفاه مهمانان در نظر گرفته شده است که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

این امکانات عبارتند از؛ پارکینگ، اینترنت بیسیم، خودپرداز، سرگرمی‌های شبانه، امکانات ورزشی، موزیک، آسانسور، خدمات لابی، تلویزیون، رستوران، کافی شاپ، برق اضطراری و... است.

تالار هتل اسپیناس بلوار کشاورز

هتل اسپیناس بلوار کشاورز دارای ۵ سالن با امکانات و تجهیزات پیشرفته است که به صورت کاملا مجزا هستند و ظرفیت‌های متفاوتی دارند. این مجموعه ۳۰۰ پارکینگ دارد که از مزیت های شاخص تالارهای هتل اسپیناس بلوار کشاورز است. این تالارها با حضور کارشناسان ارشد غذایی و نظارت بر کیفیت خدمات و مواد غذایی، دارای بالاترین درجه کیفی در برگزاری جشن‌های عروسی و پذیرایی از مهمانان دارند. اگر به دنبال برگزاری عروسی لاکچری در مرکز شهر هستید، پیشنهاد ما تالار عروسی هتل اسپیناس بلوار کشاورز تهران است.

معرفی تالارهای هتل اسپیناس بلوار کشاورز

در ادامه چند تالار مهم هتل اسپیناس بلوار کشاورز را معرفی خواهیم کرد. اگر قصد رفتن به این هتل را دارید حتما از قبل با شماره تماس 021-74417744 هماهنگی های لازم را جهت رزرو آنلاین هتل انجام دهید.

معرفی تالارهای هتل اسپیناس بلوار کشاورز

تالار عروسی پاسارگاد هتل اسپیناس بلوار کشاورز

یکی از بزرگ‌ترین و باشکوه‌ترین تالارهای عروسی هتل اسپیناس بلوار کشاورز، تالار عروسی پاسارگاد با مساحت ۹۰۰ مترمربع است. این تالار دو در ورودی مجزا با امکانات بی‌نظیر است که ظرفیت ۷۰۰ نفر میهمان برای برگزاری سمینار و همایش دارد، همچنین این تالار برای برگزاری جشن عروسی ظرفیت ۵۰۰ میهمان را دارد. بسیاری از شرکت های خصوصی مراسمات رسمی خود را در این سالن برگزار می‌کنند. تالار پاسارگاد ۲، ۲۵۳ متر مربع با ظرفیت ۱۰۰ نفر است که برای برگزاری مراسمات کوچک و همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی است.

اتاق ویژه رستوران هتل اسپیناس بلوار کشاورز

اتاق ویژه رستوران در طبقه اول هتل واقع شده است و ظرفیت ۴۰ نفر را دارد. در این اتاق امکان چینش صندلی ها اختیاری و به صورت کلاسی، کنفرانسی، سینمایی و U است و برای برگزاری جلسات رسمی مناسب است.

تالار پذیرایی خلیج فارس هتل اسپیناس بلوار کشاورز

تالار خلیج‌فارس یکی از تالارهای پذیرایی هتل اسپیناس بلوار کشاورز است که ۹۵۰ مترمربع مساحت با فضایی چشمگیر و دکوراسیونی شیک دارد. این تالار برای برگزاری عروسی و دیگر جشن ها ظرفیت ۵۰۰ نفر را دارد. در تالار خلیج‌فارس اتاقی ویژه با مساحت ۵۶ مترمربع و ۴۰ نفر ظرفیت با قابلیت چینش اختیاری وجود دارد که برای برگزاری جشن‌های کوچک و عقد مناسب است.

سالن لوشاتو هتل اسپیناس بلوار کشاورز

سالن لوشاتو در طبقه سیزدهم هتل اسپیناس بلوار کشاورز تهران واقع شده است و چشم‌انداز بی‌نظیری به پایتخت دارد. این سالن با ظرفیت ۱۵۰ نفری خود مناسب برگزاری جلسات خصوصی و همایش‌ها است.

سالن مدیترانه هتل اسپیناس بلوار کشاورز

سالن مدیترانه چشم‌اندازی بی‌نظیر از بلوار کشاورز دارد و دارای سالن VIP برای مهمانی‌های خاص دارد. ظرفیت این سالن حدود ۲۰۰ نفر است.

سالن مدیترانه هتل اسپیناس بلوار کشاورز

سالن کنفرانس هتل اسپیناس بلوار کشاورز

سالن جلسه یا کنفرانس در پنت‌هاوس در طبقه ۱۴ هتل اسپیناس بلوار کشاورز واقع شده است و حدود ۴۰ مترمربع مساحت دارد. این سالن لوکس با ۱۵ میزگرد و ظرفیت ۱۰۰ نفر، از بهترین گزینه‌ها برای برگزاری جلسات مهم اداری است.

سالن سنتی هتل اسپیناس بلوار کشاورز

اگر به دنبال مکانی با معماری قدیمی و سنتی برای برگزاری مراسمات خود هستید، سالن سنتی هتل اسپیناس بلوار کشاورز بهترین مکان برای شماست. این سالن ظرفیت ۱۵۰ میهمان را دارد.

امکانات تالارهای هتل اسپیناس بلوار کشاورز

تالارهای شیک و بزرگ هتل اسپیناس بلوار کشاورز دارای امکانات پیشرفته مطابق با استانداردهای جهانی هستند و خدمات گسترده‌ای در اختیار افراد قرار می‌دهند. امکانات بی‌نظیر تالارهای هتل اسپیناس بلوار کشاورز عبارتند از؛ پرزنتر، تخته وایت برد، استند تابلو راهنما، فیلیپ چارت، آل ای دی، میکروفن بیسیم، میز رجیستر، خدمات گل آرایی، فیلمبرداری و عکاسی و...

شما اگر قصد برگزاری مراسم داشته باشید کدامیک از سالن های هتل اسپیناس بلوار کشاورز تهران را انتخاب می‌کنید؟ نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار