کد خبر: ۲۳۷۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۵
پسری که متهم است نامزد سابقش را مورد آزار و اذیت قرار داده، ادعا کرد چون عاشق این دختر است که قصد ازدواج دارد چنین کاری کرده است.

اعتماد آنلاین: پسری که متهم است نامزد سابقش را مورد آزار و اذیت قرار داده، ادعا کرد چون عاشق این دختر است که قصد ازدواج دارد چنین کاری کرده است.

شکایت زن جوان از نامزد سابقش به اتهام تعرض

 متهم که مردی جوان است با شکایت دختری به نام گلاره بازداشت شد. گلاره به ماموران گفت از طرف نامزد سابقش مورد تجاوز قرار گرفته است.

این دختر که در روز شکایت به شدت آشفته بود، گفت: مدتی قبل با پسر جوانی به نام بهرام آشنا شدم. ما به هم علاقه‌مند شدیم و تصمیم گرفتیم ازدواج کنیم. خانواده بهرام به خواستگاری‌ام آمدند اما بین خانواده بهرام و خانواده من اختلاف شدیدی درگرفت و ما هم مجبور شدیم نامزدی را به هم بزنیم. من به بهرام گفتم این ارتباط دیگر فایده‌ای ندارد و بهتر است خودمان را بیشتر از این اذیت نکنیم. روز حادثه به من گفت برای اینکه به رابطه پایان دهیم و مشکلات را حل کنیم بهتر است با هم صحبت کنیم. او مرا به خانه‌شان دعوت کرد. من که در زمان نامزدی به او اعتماد کرده بودم به خانه‌شان رفتم. بهرام من را مورد تجاوز قرار داد. بعد هم گفت حالا مجبوری با من ازدواج کنی. من از این مرد شکایت دارم و خواستار مجازات او هستم.

سپس ماموران بهرام را شناسایی و دستگیر کردند. او اتهام را رد کرد و گفت: من گلاره را آزار ندادم، تنها گناه من این است که او را دوست دارم.

وقتی بهرام و گلاره برای رسیدگی به پرونده‌شان در مقابل قضات قرار گرفتند، تحقیقات آغاز شد. قضات شعبه پنج دادگاه کیفری استان تهران از دختر جوان خواستند تا آنچه را اتفاق افتاده بود توضیح دهد. او گفت: چند ماه نامزد بهرام بودم، اما خانواده‌های ما به ازدواج رضایت ندادند و بر سر تعیین مهریه با هم درگیر شدند. به همین خاطر نتوانستم به این وضعیت ادامه بدهم و به بهرام گفتم وقتی خانواده‌های ما راضی به این ازدواج نیستند ما خوشبخت نمی‌شویم و بهتر است جدا شویم. از نظر من همه چیز تمام شده و بهرام هم قبول کرده بود. او روز حادثه به من گفت بیا تا برای آخرین بار با هم صحبت کنیم. من هم به خانه بهرام رفتم. فکر می‌کردم کسی در خانه است اما هیچ‌کس نبود. بهرام من را مورد تجاوز قرار داد و گفت حالا دیگر مجبور هستی فقطبا من ازدواج کنی. من از این مرد شکایت دارم.

وقتی نوبت به بهرام رسید، او اتهام را رد کرد و گفت: من در تمام این مدت عاشق گلاره بودم و او را دوست داشتم و هنوز هم عاشق او هستم. وقتی گلاره را دعوت کردم برای این بود که فقط با او صحبت کنم، نه اینکه بخواهم او را اذیت کنم. من این اتهام را قبول ندارم.

بعد از گفته‌های متهم و شاکی و دفاعیات وکلای آنها قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند و بهرام از اتهام تجاوز تبرئه و به خاطر آزار و اذیت به ۱۰۰ ضربه شلاق محکوم کردند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار