کد خبر: ۲۳۷۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۷
باشگاه خبرنگاران جوان : مدیر کل راه آهن کرمان اعلام کرد که هزینه بلیط مسافران کرمان_مشهد به آنها برگردانده می‌شود.

قطار مسافری  کرمان _ مشهد که شنبه ۹ تیر ماه از مقصد کرمان رأس ساعت مقرره (ساعت ۱۵عصر) به سمت مشهد مقدس حرکت کرده بود، در محدوده بافق یزد به سمت طبس لکوموتیو آن در دو مرحله به دلیل شرایط جوی و گرمای بیش از حد نرمال، دچار نقص فنی و‌ متوقف می شود که با عملیات امداد رسانی برای تعمیر و تعویض لکوموتیو این قطار ادامه سیر می‌دهد.

مجید ارجونی، مدیر کل  راه آهن  کرمان در این خصوص گفت: سفر‌های ریلی استان کرمان از مبدا کرمان اصلا تاخیر نداشته است و مسافران رأس ساعت مقرر راه آهن کرمان را به سمت مقاصد مورد نظر ترک می کنند.

وی با تاکید بر اینکه بروز نقص فنی برای  قطار  قابل پیش‌بینی نیست و گرمای شدید در منطقه طبس و بافق یزد گاهی دچار مشکلاتی برای لکوموتیو‌ها می‌شوند، افزود: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته به همت همکاران فنی و عملیاتی راه آهن، قطار مسافری کرمان _مشهد با تاخیر و در ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه یکشنبه ۱۰ تیر ماه به ایستگاه مشهد رسید.

ارجونی تصریح کرد: در این خصوص برای رفاه حال مسافران، وعده‌های پذیرایی و همچنین توزیع آب معدنی و ... توزیع شد و هزینه بلیط مسافران این قطار، به طور کامل به آن ها مستردد می شود.

برچسب ها: قطار
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار