کد خبر: ۲۳۷۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۴
تجارت‌نیوز، گزارش می‌دهد:
بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکامپ در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران آغاز به کار کرد. این گزارش تصویری خلاصه‌ایست از آنچه که در روز دوم گذشت.

به گزارش تجارت‌نیوز، روز دوم از بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکامپ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد. در این گزارش به آنچه که امروز در این نمایشگاه گذشت می‌پردازیم.

فرصتی برای بازشناسی

نمایشگاهی مانند الکامپ با گردآوردن اجزای مختلف اکوسیستم استارتاپی و نوآوران کشور و شرکت‌ها نام‌های بزرگ، فرصتی ارزنده برای بازشناسی ارزش‌ها یا توانمندی‌ها را بدست می‌دهد. طبیعتا چنین تراکمی از نوآوران و سرمایه‌گذاران مورد توجه رسانه‌ها و افراد برجسته در حوزه‌های مختلف قرار می‌گیرد.

روز دوم با حضور بیشتری از سوی بازدیدکنندگان برگزار شد. با توجه به قرار گرفتن این نمایشگاه در زیر سایه انتخابات 1403، حتی برگزاری این نمایشگاه هم در هاله‌ای از ابهاخم قرار گرفت. اما در دو روز گذشته شاهد حضور شرکت‌ها و استارتاپ‌هایی بعضا خارجی بودیم که چنین فرصتی را مهم شمارده و در آن حاضر شدند.

نمایشگاه الکامپ در روز دوم برگزاری خود، بازدیدکنندگان بیشتری نسبت به روز اول داشت. چهره‌ها و افراد برجسته‌ای امروز از سالن‌های مختلف بازدید کرده که از جمله این افراد ، محمد جواد ظریف وزیر پیشین امور خارجه بود. 

شما می‌توانید گفتگو محمد جواد ظریف وزیر پیشین امور خارجه با خبرنگار تجارت‌نیوز را از اینجا ببینید. 

اخبار حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه استارتاپ تجارت‌نیوز بخوانید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار