کد خبر: ۲۳۷۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳
قیمت پلی‌استیشن دست‌دوم حدود هفت میلیون کمتر از مدل آکبند است و با حدود ۱۰ میلیون می‌شود دنبال خرید میز بیلیارد خانگی رفت.

تب خرید دوچرخه و پلی استیشن دست‌دوم بالا رفت

خرید دوچرخه دست‌دوم به‌شکل سنتی با شروع فصل گرما و اتمام امتحانات مدارس وارد فاز جدیدی می‌شود. همزمان بچه‌هایی که به‌جای دوچرخه، اهل بازی با کنسول هستند، دنبال PS۴، PS۵ و ایکس‌باکس ۳۶۰ و ... می‌روند و آن‌هایی که نگرانی بابت فضاندارند، نیم‌نگاهی به میز بیلیارد و گزینه‌های این مدلی دارند.

فرارو نوشت: با اینکه قیمت دوچرخه‌های لاکچری در فروشگاه‌های لوازم ورزشی تا مرز ۲۰۰ میلیون بالا رفته، گزینه‌های معمولی زیادی در حد سه، چهار میلیون در بازار دست‌دوم فروشی به‌چشم می‌خورد. قیمت پلی‌استیشن ۵ دست‌دوم نسبت به مدل‌های آگبند، حدود هفت میلیون کمتر است و با حول‌وحوش ۱۰ میلیون می‌شود دنبال خرید میز بیلیارد دست‌دوم خانگی رفت.

قیمت دوچرخه دست‌دوم؛ یک تا ۲۵ میلیون

قیمت دوچرخه بی‌ام‌و هیبریدی در فروشگاه‌های ورزشی به مرز ۲۰۰ میلیون می‌رسد و برای خیلی از آن‌هایی که دنبال خرید دوچرخه دست‌دوم هستند، اهمیتی ندارد. قیمت دوچرخه دست‌دوم خارجی هم بالاست و خیلی از مدل‌ها با اسم شیمانو، المپیا، اوور لورد با ارقام بالای ۱۰ میلیون آگهی می‌شوند.

 

قیمت دوچرخه دست‌دوم المپیا توسط فروشنده‌ای به شکل مقطوع ۱۰ میلیون اعلام شده. فروشنده دوچرخه را در حد نو معرفی کرده و گفته به‌خاطر نبود فضا برای نگهداری، وادار به فروش شده است.

قیمت دوچرخه دست‌دوم شیمانو که اختلاف زیادی درباره خاستگاه و کشور اصلی آن وجود دارد، در یک آگهی دیگر ۲۰ میلیون تعیین شده و فروشنده ادعا کرده، یک ماه هم سوار نشده است. دوچرخه جاینت تالون ۳ که یک گزینه کوهستانی به‌حساب می‌آید با سایز ۲۷.۵ دقیقا ۲۵ میلیون ذکر شده و تا دلتان بخواهد از این مدل گزینه‌های خارجی در بازار زیاد است.

قیمت دوچرخه دست‌دوم در طرف مقابل تا مرز یکی، دو میلیون پایین می‌آید که البته اغلب گزینه‌های پیشنهادی وضعیت خوبی ندارند و بعد خرید محتاج تعمیر اساسی هستند. مثل دوچرخه سایز ۲۴ که در یکی از آگهی‌ها با قیمت یک میلیون به‌چشم می‌خورد و خود فرشنده به ایراد سیم دنده دوچرخه و تیوپ پاره چرخ عقب اشاره کرده است.

قیمت پلی‌استیشن ۵ دست‌دوم؛ حداقل ۲۰ میلیون

قیمت پلی‌استشین ۵ نو همزمان با اولین روز‌های تابستان امسال از حدود ۲۷، ۲۸ میلیون شروع می‌شود. این هزینه را فروشنده‌های کنسول بازی بابت فروش پلی‌استیشن ۵ اسلیم دیجیتال دریافت می‌کنند و قیمت پلی‌استیشن ۵ استاندارد دیسک‌خور تقریبا یک میلیون بیشتر است.

قیمت پلی‌استیشن ۵ دست‌دوم، اما می‌تواند تا هفت، هشت میلیون زیر مدل‌های آکبند باشد. قیمت پلی‌استیشن ۵ دست‌دوم نسخه آمریکا به‌عنوان مثال توسط فروشنده‌ای ۲۱ میلیون و ۵۰۰ اعلام شده است. در قسمت توضیحات به وجود پنج بازی در حافظه کنسول اشاره شده و فروشنده تاکید کرده یک ریال هم از قیمت پیشنهادی عقب نمی‌رود.

قیمت پلی‌استیشن ۵ دست‌دوم فت در یک آگهی دیگر ۲۳ میلیون تومان قید شده و کلی آگهی دیگر مربوط به فروش پلی‌استیشن ۵ دست‌دوم در این بازه قیمت به‌چشم می‌خورد.

قیمت پلی‌استیشن ۵ دست‌دوم تنها موضوع مهم برای گیمر‌هایی که در شروع تابستان امسال دنبال پر کردن اوقات فراغت هستند، مهم نیست و همزمان میزان جست‌وجو‌های اینترنتی درباره پی بردن به قیمت پلی‌استیشن ۴ بالا رفته است.

پلی‌استیشن ۴ اسلیم نسخه یک ترابایت که یکی از ارزان‌ترین گزینه‌های فعلی سونی در ایران است، با قیمتی نزدیک ۱۷ میلیون به‌فروش می‌رسد. همین کنسول به‌شکل دست‌دوم و سروشکل تروتمیز از حدود ۱۰ میلیون برای فروش گذاشته می‌شود و بسته به آیتم‌های زیادی تا حوالی ۱۶ میلیون آگهی می‌شود.

قیمت میز بیلیارد دست‌دوم؛ حداقل هفت میلیون

خرید میز بیلیارد معمولا برای باشگاه‌های و کلوپ‌های ورزشی اهمیت دارد، اما یکسری از مردم برای ویلا و خانه‌های بزرگ دنبال خرید میز بیلیارد هستند.

قیمت میز بیلیارد گلددینگ بیش از ۲۰۰ میلیون است و قیمت میز بیلیارد برلین و بوفالو نیز که جزو مدل‌های گرانقیمت قرار می‌گیرند، در فروشگاه‌های اینترنتی بین ۴۵ تا ۵۰ میلیون اعلام می‌شود. قیمت ارزان‌ترین میز بیلیارد هم در بازار برای مدل‌های خانگی به حدود ۳۰ میلیون تومان می‌رسد، اما در بازار مدل‌های دست‌دوم می‌شود خرید میز بیلیارد را با حدود هفت تا ۱۰ میلیون تمام کرد.

قیمت میز بیلیارد برند Butter fully از طرف فروشنده‌ای در ویلا‌های اطراف تهران شش میلیون و ۹۰۰ اعلام شده. یک نفر دیگر میز بیلیارد رایلی ایت نو را حول‌وحوش ۱۰ میلیون گذاشته و میز بیلیارد دست دوم با انواع و اقسام برند‌های معروف در همین بازه قیمت موجود است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار