کد خبر: ۲۳۷۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۱
مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت:  اینجا دستم را بلند می‌کنم و به مردم قول می دهم که هیچ وقت به آنها دروغ نگویم و در گفته هایم صادق و پاسخگو باشم.

به گزارش همشهری آنلاین، مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: اینجا دستم را بلند می‌کنم و به مردم قول می دهم که هیچ وقت به آنها دروغ نگویم و در گفته هایم صادق و پاسخگو باشم و مطالبه‌گری این عزیزان در مقابل دربرابر آنها پیامها و تعهداتی دادیم مجاب به این می‌شویم که اگه روزی خدایی ناکرده یادمان رفت آنها به یادمان بیاورند و ما پاسخگو باشیم.

وی افزود: اگر نتوانتسیم به آن گفته‌ها و قول‌ها عمل کنیم طبیعتا از ادامه کارهای سیاسی خداحافظی خواهیم کرد و ادامه نمی‌دهیم، قرار نیست ما عمرمان تلف کنیم و نتوانیم به مردم عزیز کشورمان خدمت کنیم.

پزشکیان تصریح کرد: اگر تبعیض و اجحاف و بی‌عدالتی را در جامعه داشته باشیم و نتوانیم کاری انجام دهیم دیگر ادامه نمی دهیم و از مردم می‌خواهیم رایشان را پس بگیرند.

این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد: امکان اینکه نتوانیم کاری کنیم به تصورم غیر ممکن است چون قدرت جایگاه حاکمیت، به حضور مردم است و حاکمیت باید به درخواست‌های مردم پاسخگو باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار