کد خبر: ۲۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶
کنفرانس سالانه مدیریت استراتژیک، بارویکرد نوآوری و پویایی کسب و کار، روزهای 27 و 28 آبانماه جاری برگزارمی شود.
 به گزارش تجارت آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛بر اساس گزارش دبیرخانه کنفرانس مدیریت استراتژیک، در این کنفرانس که توسط دانشکده مدیریت دانشگاه تهران بر گزار می شود، اهدافی از قبیل ارتقا توسعه و ترویج دانش مدیریت استراتژیک، تعامل و تبادل تجارب پژوهشگران و متخصصان حوزه مدیریت پیرامون توسعه و بکارگیری تکنیک های مدیریت استراتژیک، تبیین اهمیت استراتژی و ترغیب سازمانها و شرکتها به توجه خاص به مدیریت استراتژیک، معرفی آخرین دستاوردها و تجربیات پژوهشی و کاربردی در زمینه های مختلف مدیریت استراتژیک دنبال می شود.
 
مسوولیت اجتماعی و پایداری کسب و کار، رهبری و تفکر استراتژیک، استراتژیهای رقابتی و رقابت پذیری، قابلیت‌های پویا و نوآوری استراتژیک،کارآفرینی استراتژیک، سرمایه های فکری، استراتژی های همکاری و مشارکت، هوشمندی استراتژیک کسب وکار و مدیریت تحول استراتژیک محورهای این کنفرانس را تشکیل می دهند.  
 
گفتنی است علی دیواندری ریاست این کنفرانس را برعهده دارد، علی حیدری دبیر این کنفرانس است و سعیدصفری، به عنوان دبیر اجرایی نشست سالیانه مدیریت استراتژیک فعالیت می کند. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت کنفرانس به آدرس www.Strategicmanagement.ir مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار